SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Rzucanie palenia=tycie...

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 182

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 21 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 597
Witam. Dwa tygodnie temu rzuciłem palenie z pomocą desmoxanu. Problem jest taki, że w bardzo szybkim tempie przybywa mi kilogramów, a zjadam dziennie od 1-2 posiłki dziennie max ( obiad i kolacja ) w tym kolacji staram sie nie jeść po 18. Przed rzucaniem palenia ważyłem 82-83, a teraz prawie 86 ...
Z czego to się bierze skoro praktycznie nic nie jem ?

dodam, że przed rzuceniem palenia też nie byłem chudy, ale no teraz to się robie trochę jak ziemniak :p


Zmieniony przez - scottix2 w dniu 2019-07-18 14:14:12
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 146 Napisanych postów 505 Wiek 23 lat Na forum 144 dni Przeczytanych tematów 1790
Sformułowanie "praktycznie nic" praktycznie nic nie mówi :D

Oszacuj swoje kalorie i wtedy kontroluj wagę. Jedząc na "oko" nigdy nie jestesmy w stanie powiedzieć czy jemy dużo czy mało. Możliwe że pomimo jedzenia jednego/dwóch posiłków i tak generujesz nadwyżkę kaloryczną. Jedzenie po 18 nic tutaj nie zmienia.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 297 Napisanych postów 1002 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 18379
U jednego 2 posiłki to 2000 kalorii, a u drugiego 5000 wiec to ciężko będzie Ci pomóc, jeśli nie wiemy co dokładnie jesz :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5544 Napisanych postów 7370 Wiek 38 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 229079
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5939 Napisanych postów 74330 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 624103
Tu masz tematy dla Ciebie , musisz skupić się teraz na zdrowym odżywianiu
Tutaj pomocne artykuły
http://www.sfd.pl/temat373792  - 10 wskazówek żywieniowych
http://www.sfd.pl/temat523670  - Podstawy układania diety (nakierowywanie), start strona 2
http://www.sfd.pl/temat315296  - Dieta - ułóż sam/a
http://www.sfd.pl/temat398329  - Komponowanie posiłków i znaczenie odpoczynku (szerzej niż w innych tematach)
http://www.sfd.pl/Ilość_posiłków-t237159-s0.html 
Odblokowałem kubki smakowe to będziesz miał większy apetyt . Dodaj jakiejś aktywności
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10246 Napisanych postów 116976 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1381271
Może masz problemy z hormonami, popsułeś gospodarkę hormonalną i pomimo że jadasz niewiele to tyjesz

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3631 Napisanych postów 62389 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 675667
Palenie wyrobów tytoniowych, między innymi papierosów nie ma wpływu na kształtowanie naszej sylwetki.

Wpływ na to i to znaczy ma nasz tryb życia, nawyki żywieniowe i aktywność fizyczna. Odstawiając papierosy zapewne spadła Twoja spontaniczna aktywność fizyczna. Nie jest to jednak istotne. Popełniasz podstawowe błędy, jedząc dwa posiłki, głodząc się i zapewne nie trenując siłowo.

Polecam zacząć od wyliczenia Twojego zapotrzebowania kalorycznego:

https://potreningu.pl/articles/5255/zapotrzebowanie-kaloryczne-dla-wnikliwych-
1

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3631 Napisanych postów 62389 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 675667
Palenie wyrobów tytoniowych, między innymi papierosów nie ma wpływu na kształtowanie naszej sylwetki.

Wpływ na to i to znaczy ma nasz tryb życia, nawyki żywieniowe i aktywność fizyczna. Odstawiając papierosy zapewne spadła Twoja spontaniczna aktywność fizyczna. Nie jest to jednak istotne. Popełniasz podstawowe błędy, jedząc dwa posiłki, głodząc się i zapewne nie trenując siłowo.

Polecam zacząć od wyliczenia Twojego zapotrzebowania kalorycznego:

https://potreningu.pl/articles/5255/zapotrzebowanie-kaloryczne-dla-wnikliwych-
1

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kalorie na redukcji

Zestaw 1