SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Rekompozycja, masa czy redukcja?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 286

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 23 lat Na forum 12 dni Przeczytanych tematów 22
W 2016 zredukowałem z 135 kg do 102 kg pływając i tak się trzymałem do tego roku, przez wakację zrzuciłem z 102 kg do 90/89 kg W ubraniach wyglądam na szczupłego niestety po zdjęciu koszulki widać cycki, brzuch, boczki. Instruktor na siłowni sugeruje, żebym wszedł na masę, ale z racji skinny fat trochę boję się znowu utyć. Zastanawiam się nad ustawieniem kaloryczności na stabilizację i próbowanie rekompozycji. A może powinienem jeszcze redukować? Co myślicie?
Jeżeli zdjęcia są nie wyraźne to wstawię inne.

Wiek: 21 lat
Płeć: mężczyzna
Cel: redukcja/rekompozycja
Waga: 90 kg
Wzrost: 193cm
BF: ok. 23 % (Zdjęcie do realnej oceny)
Aktywność w ciągu dnia: uczelnia
Sporty: od 3 miesięcy FBW 3 x na tydzień
Diety: Zbilansowana, 2500kcal B - 150g, T-100g, W- Reszta
Stan zdrowia: brak przeciwwskazań do jakiejkolwiek diety
Suplementacja: brak







Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2644 Napisanych postów 50443 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 340207
Przy tym poziomie zatłuszczenia w grę wchodzi tylko i wyłącznie redukcja tkanki tłuszczowej. Nie wymyślaj sobie żadnego skinny fat, po prostu jesteś tłusty i masz mało mięśni bo nigdy nie budowałeś masy, nie trzeba do tego dorabiać na siłę jakich teorii.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 23 lat Na forum 12 dni Przeczytanych tematów 22
Koniu151
Przy tym poziomie zatłuszczenia w grę wchodzi tylko i wyłącznie redukcja tkanki tłuszczowej. Nie wymyślaj sobie żadnego skinny fat, po prostu jesteś tłusty i masz mało mięśni bo nigdy nie budowałeś masy, nie trzeba do tego dorabiać na siłę jakich teorii.

I dziękuję za jasną odpowiedź :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6237 Napisanych postów 75008 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 629150
Musisz redukować , tylko ta opcja wchodzi w grę .Tłuszczu sporo a mięśni mało .
Zacznij od policzenia zapotrzebowania kalorycznego
http://www.sfd.pl/-t276436.html 
Jeżeli Twoim celem jest redukcja to odejmujesz ok 300kcal
http://www.sfd.pl/-t1135440.html - Źródła białka w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135388.html  - Źródła węglowodanów w diecie.
Przyjmujesz 2 g białka na kg masy ciała , 1-1,5 g tluszczy i reszta kalorii z węglowodanów
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 23 lat Na forum 12 dni Przeczytanych tematów 22
flex1976
Musisz redukować , tylko ta opcja wchodzi w grę .Tłuszczu sporo a mięśni mało .
Zacznij od policzenia zapotrzebowania kalorycznego
http://www.sfd.pl/-t276436.html 
Jeżeli Twoim celem jest redukcja to odejmujesz ok 300kcal
http://www.sfd.pl/-t1135440.html - Źródła białka w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135388.html  - Źródła węglowodanów w diecie.
Przyjmujesz 2 g białka na kg masy ciała , 1-1,5 g tluszczy i reszta kalorii z węglowodanów


Dziękuję :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6541 Napisanych postów 8121 Wiek 38 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 232051
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3761 Napisanych postów 63024 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 678721
Twoim największym błędem było to, że redukowałeś ile kilogramów masy ciała bez treningu siłowego. Bez to Twoje mięśnie nie miały bodźca do tego żeby je zachować w większym stopniu niż miało to miejsce. Straciłeś ich bardzo dużo w stosunku do tkanki tłuszczowej, a mogło być dużo lepiej. Teraz jesteś co najmniej pół roku jak nie lepiej w plecy. Tkanki tłuszczowej jest sporo i niestety nie ma innej drogi jak jej dalszą redukcja. Dopiero później będzie można pomyśleć o budowaniu masy mięśniowej. Z niższego poziomu tkanki tłuszczowej.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11732 Napisanych postów 11549 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 317577
zacznij trening siłowy, wejdź na zero przy tym 4-5 tygodni i po tym okresie dotnij do chcoiaż 15% bf zanim zaczniesz masę
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

bułka grahamka z jakiego sklepu

Wheyvita