SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Redukcja + 3 centry propa

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 225

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 23 lat Na forum 47 dni Przeczytanych tematów 28
Siema, mam 24 lata, ważę 123 kg, wzrost 192 cm.
Koniecznie do lata chce zrzucić brzuch no i tkankę tłuszczową, żeby pokazały się jakieś żyły.
Mam dietę 2900 kcal, wale teścia a dokładnie propionate 100 malaya co 2 dni + codziennie rano 1x proviron.
Robię trening siłowy + cardio 2 dni z rzędu, 1 dzień przerwy w którym robię samo cardio i znów 2 dni siłowy + cardio.
Na treningu siłowym robię wszystkie partie tzn ( nogi, plecy, klate, barki, triceps no i oczywiście biceps ) 4 serie po 12 powtórzeń, po czym rowerek spinningowy
35 min ( 1 min na siedząco z małym oporem, 1 min na stojąco ze zwiększonym oporem)
Dzień z samym cardio 45 min ( 1 min na siedząco z małym oporem, 1 min na stojąco ze zwiększonym oporem)

Po takim treningu mogę wyciskać pot z koszulki lub bluzy.
Ćwiczenia:
1 dzien:
wykroki, martwy ciąg, wyciskanie hantli leżąc, wznosy hantlami na stojaco (barki), california press ( triceps ) , sztanga lamana ( biceps )
2 dzień: przysiady, ściąganie drążka do klaty na siedzaco, wyciskanie na płaskiej opuszczając do mostka, unoszenie leżac na skośnej ławce (barki), triceps na wyciagu, biceps na stojąco hantlami.

Chciałbym prosić o jakieś sugestie, czy mogę coś jeszcze zmienić aby udoskonalić ten trening.
Proszę o opinie ekspertów, ludzi którzy robili podobna redukcje a nie siusiumajtków którzy siłownie znają tylko z forum...
Pozdrawiam Konrad.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3650 Napisanych postów 53091 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 698154
Nie napisałeś za wiele o sobie i jaki masz staż. Ale biorąc pod uwagę sam plan jest w porządku co prawda na wspomaganiu możesz dołożyć nieco objętości w podstawowych ćwiczeniach ale plan jest w porządku.
Ja bym dał w drugim dniu treningowym jakieś wyciskanie barkowe na sztandze żeby pójść ciężko.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 23 lat Na forum 47 dni Przeczytanych tematów 28
Trenować trenuje od kilku lat z tym że były bardzo długie przerwy, od lutego wziąłem się za siebie ;) Masz rację zmienię to jedno ćwiczenie na barki. Jeszcze jedno pytanko, co zrobic z bolacymi lędźwiami przy przysiadach, martwym ciągu i tego typu ćwiczeniach.
Wzmacniam brzuch i pośladki jakieś 2 razy w tyg ale nadal jest odczuwalny ból.


Zmieniony przez - król w dniu 2019-04-04 17:08:04
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3650 Napisanych postów 53091 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 698154
Wszystko zależy co jest przyczyną bólu jeśli przeciążenie to odpuszczenie z ciężarem na kilka treningów powinno Ci pomóc i załagodzić temat jeśli natomiast masz gdzieś problemy z wadami postawy to trzeba by było ogarnąć jakiegoś fizjo żeby Cię obejrzał. Jest jeszcze trzecia opcja gdzieś leży technika w tych podstawowych ćwiczeniach i jak nie wyeliminujesz błędów to problem będzie regularnie powracał.

Jak wzmacniasz brzuch?

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 23 lat Na forum 47 dni Przeczytanych tematów 28
Już wiem wszystko mam przodopochylenie miednicy, muszę to naprawić ;/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3650 Napisanych postów 53091 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 698154
król
Już wiem wszystko mam przodopochylenie miednicy, muszę to naprawić ;/



W dużej mierze poza tym żeby zdiagnozować się dobrze musisz przyjmować dobrą pozycję podczas treningu, nie jest to łatwe ale świadomie musisz tak napinać mięśnie rdzenia żeby ułożyć odpowiednio miednicę.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3675 Napisanych postów 44833 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 336107
Konsultowałes sie z lekarzem czy to tylko Twoja diagnoza? Przodopochylenie miednicy to nie wyrok.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan treningowy Siłownia + Kalistenika