Witam ! Zamierzam zainwestować w suplementy tylko że jestem kompletnie zielony i chciałbym poprosić o jakąś poradę ludzi którzy znają się na rzeczy. Moim głównym celem jest zredukowanie tkanki tłuszczowej przy poprawie rezultatów siłowych. Zamierzam zainwestować w aminokwasy oraz kreatynę(dokładnie nie wiem jaką kreatynę będę brać na razie wiem że to będzie jakiś w miarę tani Monohydrat) związku z czym mam parę obaw i pytań:
1) chcę kupić aminokwasy HI TEC BCAA TST 500 g. czy to dobry wybór ? (jeśli nie proszę doradźcie mi jakiś lepszy specyfik)
2) przy przyjmowanie aminokwasów wiąże z jakimś ryzykiem (np. uszkodzeniem wątroby nerek itp)
3) słyszałem że gdy pod kreatynę nie weźmie się białka to mięśnie "zapełnią się" wodą a po odstawieniu kreatyny wszelkie rezultaty spadną i czy związku z tym aminokwasy mogą być alternatywą dla białek
4) jaka jest dobra i tania kreatyna, co sugerujecie ?
5) czy przyjmując aminokwasy oraz kreatynę uda mi się poprawić rezultaty siłowe i zredukować trochę tkanki tłuszczowej (której mam w nadmiarze
) i czy też zwiększą mi się obwody oraz masa mięśniowa
bardzo dziękuje za jakiekolwiek wskazówki czy porady i proszę wybaczyć moją niewiedze ponieważ na forum jestem od niedawna
obowiązkowa fotografia sylwetki ( przód lub tył): nie chcę podwać :)
Waga: 95
Wzrost: 181
Cel cyklu: redukcja tkanki tłuszczowej, poprawa relzltatów siłowych oraz wyglądu
stosowane już wcześniej suplementy : brak
Uprawiane inne sporty: siłowania, basen, zamieżasem biegać
stosowane wcześniej spalacze : brak
suplement stosowane przez ostatnie 60 dni: brak
ilość dni wolnych od kreatyny: do piero zamierzam stosować
przewidziane finanse na cykl: 100zl - 120 zl
uwagi i sugestie: brak
Staż treningowy: pare miesięcy z przerwami
1) chcę kupić aminokwasy HI TEC BCAA TST 500 g. czy to dobry wybór ? (jeśli nie proszę doradźcie mi jakiś lepszy specyfik)
2) przy przyjmowanie aminokwasów wiąże z jakimś ryzykiem (np. uszkodzeniem wątroby nerek itp)