SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Przerwa w redukcji i utrzymanie

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1137

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 6 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 110
Hej wszystkim.
Mówiąc krótko, jestem w trakcie redukcji i planuję ciąć gdzieś do listopada. Do listopada ponieważ trwa to już jakiś czas i jestem trochę zmęczony tym redukowaniem, a także wtedy wyjdzie koniec planu treningowego (fazy redukcji z planu Christiana Thib....), zatem myślałem by na czas zimy/wczesnej wiosny zrobić coś, co może przypominać utrzymanie stanu. Po tym okresie wracam do cięcia.

Planowałem zmienić trening na HSS100, prawdopodobnie 4x w tygodniu. Możliwe HIITY (aktualnie 2x w tygodniu).
Myślałem by w DT zwiększyć węglowodany by wejść gdzieś na 0 kalorycznego zapotrzebowania. Wiem, że czystej masy nie zrobię, gdyż tkanka tłuszczowa, którą mam, w tym przeszkodzi. Jednakowoż myślałem, że przynajmniej siłowo się poprawię, ponieważ w tym aspekcie jestem słaby.
W DNT zostałbym na niskich węglach (50-60).
Chciałbym się zapytać co myślicie o takim rozwiązaniu. Czy jest sens? A może lepiej dalej ciąć?

Oczywiście jest to IF.


Zmieniony przez - Porras w dniu 2018-09-10 10:27:31
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 983 Napisanych postów 3657 Wiek 30 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 80922
bez sensu wchodzic na caly okres zimy na 0 kcal, tracisz tylko czas i nie przyblizasz sie do celu, a i sily na tym nie zbudujesz, bo z czego niby. wejdz na 0 kcal na 2-3tyg, odpocznij psychicznie od deficytu, zregeneruj sie maksymalnie, nawet i zluzuj z treningami przez tydzien i pozniej zaczniesz redu raz jeszcze.
1

when im going to do some mountaineering actually im going back home

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 217 Napisanych postów 849 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 145537
Ma sens. Jesli chcesz zeby ten okres byl kilku-kilkunastotygodniowy, to po jakims czasie zaplanowalbym dodanie nieco kcl w dt. Jesli celem jest dalsza redukcja, to tak jak kolega wyzej, 2-3tyg (mimo ze teraz moze ci sie tak niewydawac) utrzymania zrobia robote. Tylko dodaj kcl, ale aktywnosc poza silka typu cardio nie tnij do 0, zostaw te 70%. Pogldowe zdjecie na pewno pomoze ocenic, ktora opcja lepsza.
...
Napisał(a)
Usunięty przez TomQ-MAG za pkt 1 regulaminu
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 250 dni Przeczytanych tematów 33
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 6 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 110
Celem jest dalsze redukowanie. W takim wypadku rozważę tę krótką przerwę, którą polecacie, a następnie dalsze cięcie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 22123 Napisanych postów 252938 Wiek 43 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1311641
jak długo już redukujesz ??

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-treningirafal@gmail.com

Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Odchudzanie, a tatuaż na przedramieniu