SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Proszę o poradę odnośnie suplementacji (jaka kreatyna?)

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1616

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 132
Witam. Ważę obecnie 84kg (dodam, że na początku października ważyłem 78kg). Ćwiczę od pół roku. Regularnie zacząłem ćwiczyć od października i wtedy sięgnąłem po kreatyne Olimp 1250mg + Tribulus terrestris Hi-Tec. Oczywiście wraz z początkiem października rozpocząłem dietę ok. 200g białka dziennie z naturalnych pokarmów. Byłem na tym cyklu dokładnie od 10 października do 16 listopada. Od 16 listopada przerwałem krete i tribulus i zacząłem brać BCAA Olimp. Planuję skończyć BCAA kolo 20 grudnia i z powrotem wrócić do kreatyny, jednak tym razem bez tribulusa. Przedstawiłem pokrótce moją historię, ponieważ chciałbym się dowiedzieć czy dobrze to wszystko robię. Oczywiście planuję zrobić masę i dopiero na wiosnę zacząć rzeźbić. Obecnie ćwiczę 3 razy w tygodniu, na każdym treningu robię 2 partie mięśniowe (3-4ćwiczenia na 1 partie, po 12-10-8-6 powtórzeń wraz ze zwiększeniem ciężaru).

I moje pytanie brzmi następująco:
Czy suplementacja i dieta, którą stosuje wygląda dobrze ? Chciałbym się dowiedzieć, ponieważ sam jestem zielony w temacie. A to wszystko do tej pory, co biorę - poleca mi mój znajomy.

Drugie pytanie to: Krążą mity odnośnie uszkodzenia nerek kreatyną czy zbyt duża ilością białka... Z racji, iż mam na uwadze swoje zdrowie, chciałbym się dowiedzieć w jakim stopniu to jest zgodne z prawdą ? (Staram się pić dziennie kolo 2l wody - z tego, co wiem, taka jest zalecana dawka przy opisanej przeze mnie diecie.)

Trzecie pytanie: Jaką polecacie kreatynę, gdy skończę BCAA ? Zależy mi, żeby nie była bardzo droga, a była efektywna.


Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam wszystkich :)


Zmieniony przez - jak781 w dniu 2014-12-03 16:03:23