SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Potrzebny plan

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 440

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 91
Witam, to mój pierwszy post. Zacząłem trenować FBW od początku roku i już waga fajnie poszła więc myślę że czas na splita. Proszę o podanie przykładowych planów 3-dniowych.

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 30

Waga: 75

Wzrost: 169

Cel treningowy: masa

Staż treningowy na słowni: 4 miesiące

Uprawiane inne sporty: piłka nożna

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): sztanga, sztangielki, drążek, piłka, ławka

Dieta: Staram się trzymać zalecaną dietę

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: białko, kreatyna
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 972 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 26955
Skoro waga fajnie poszła, a więc pewnie są efekty, to nie rozumiem po co zmieniać plan przynoszący efekty.

Módl się tak jakby wszystko zależało od Boga, pracuj tak jakby wszystko zależało od ciebie.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 91
No nie narzekam na efekty ale do tej pory ćwiczyłem 3 razy w tygodniu i zawsze wszystkie partie na każdym treningu. Myślałem że pora zająć się każdą partią z osobna i poświęcić każdej z nich więcej uwagi.

Dotychczas mój plan wyglądał tak:

poniedziałek:
wszystko 4 serie po 5 powtórzeń, 90 sekund przerwy pomiędzy seriami
środa:
wszystko 2 serie po 15 powtórzeń, 30 sekund przerwy pomiędzy seriami
piątek:
wszystko 3 serie po 10 powtórzeń, 60 sekund przerwy pomiędzy seriami
co o tym myślicie? Może czas coś zmienić?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
QUEBLO Moderator
Ekspert
Szacuny 1581 Napisanych postów 29354 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 262207
nie
nie czas

zmiana następuje wtedy gdy następuje zatrzymanie progresu
i zawsze lepiej zrobić korektę planu niż całego systemu treningowego.
System zmieniamy dopiero wtedy gdy z jakichś przyczyn już nie mozemy(lub nie chcemy) ćwiczyć tym co obecnie.

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 91
właśnie nudzi mnie poniedziałek więc co byście zmienili w obecnym planie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 147326
JW ale dodam SPLIT WCALE NIE JEST GIT i jest to system przeznaczony dla ludzi z duża wiedza na temat treningu i majacych duży staż treningowy wiec odpwoiedz sobie czy jest napewno dla ciebie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
QUEBLO Moderator
Ekspert
Szacuny 1581 Napisanych postów 29354 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 262207
a tematy podwieszone przeczytano?

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan Na Mase do Oceny i Poprawy

Następny temat

Spalenie tłuszczu z wybranej partii ciała - lipomastia

Fruzelina