Wiatam wzsystkich!! Czytałem naprawdę sporo artukułów i mam już taki mętlik w głowie że w sumie jestem nadal zielony. Mam prośbę!!: określcie czy dobrze robię a jeśli nie to co powinienem zmienić.
Ważę w okolicach 76-78kg, wzrost ok 180cm raczej szczupły. Raczej nie dam rady stosować diety na zasadzie gotowania sobie ryżu rybek i robieniu jakiś specyfikó gdyż niestety nie dysponuję taką ilością czasu gdyż pracuję. Odżywiam się myślę że dobrze ale wiem że czasami nieefektywnie. Oto przykładowy dzień: rano kolo 7 śniadanie (2-3 kromki np. z szyneczką), około 10 kawka i dotego jakiś pączek albo coś słodkiego, około 12 drugie śniadanie (znowu 3-4 kromeczki zywkłego przennego chlebka z szynką albo jakąś wędlinką) następnie koło godziny 15.30-16 jem obiad. Zazwyczaj z 2 dań (jakaś zupka i drugie danie ziemniaczki i na ogół jakieś mięsko (zależy co zrobią na obiad starsi:) ) póżniej wieczorem kolacja. Tylko tu już jest problem. Czasami tą kolację jem kolo 19 a czasami kolo 22, wszystko zależy jak dyspouję czasem i jaki jestem głodny. ale z kolacją jest też różnie z tym co jem. Niekiedy zjem jajecznicę z 4-5 jaj póżniej jakieś kakao a niekiedy jakieś spagetti czy pizza. To tyle odnośnie jedzenia. Co mam w moim dziennym menu zmienić. Może coś dodać.
A teraz to jak ćwiczę:
Ćwiczę 5-ty miesiąc:
poniedziałki:
barki
-wyciskanie sztangi zza głowy 3x10;
-Unoszenie Ramion Bokiem W Górę Stojąc W Lekkim Rozkroku, Ręce Wyprostowane - 3x10;
- wznosy barków "Sztrugsy" 3x10
triceps:
wyciskanie francuskie sztangi stojąc 3x10
prostowanie ramion na wyciągu stojąc 3x10
brzuch
skłony na ławeczce ukośnej 3x max
Środa
nogi:
przysiady ze sztangą 3x10
wyciskanie łydkami na sównicy 3x15
wysposty nóg na maszynie 3x10
plecy:
Ściąganie drążka trójkątnego wyciągu górnego w siadzien 3x10
wiosłowanie 3x10
piątek:
klata:
wyciskanie sztangi na ławeczce ukośnej 3x10
wyciskanie hantli na ławeczce prostej 3x10
biceps:
podnoszenie sztangi na modlitewniku 3x10
podciąganie linki na maszynie 3x10
brzych: