SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Porządny Trening

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2363

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 333
Witam Wszystkich Serdecznie.Mam 18 lat,ćwiczę regularnie od 4 miesięcy.
Wzrost 182 cm.
Waga ok.80kg.
Biceps 35 cm.
Klata 113 cm.
Udo 62 cm.

I mam jedną prośbę, otóż ćwiczę 4 razy w tygodniu(pon,śr.czwrt,sobota - nie chciałbym zmieniać tego układu)
Chciałbym od stycznia rozpocząć morderczy trening na masę.Najbardziej interesowałoby mnie powieszenie obwodu ramienia(biceps) oraz zrobienie wielkiej klaty :)
Czy ktoś móglby mi rozpisać odpowiedni plan treningowy ?
Oczywiście do treningu dorzucam białko + witaminy.
Czekam na odpowiedzi :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 554 Wiek 39 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 15470
Nie przesadzaj jak nie sarzujesz z ciezarem i robisz cwiczenia poprawnie technicznie zadnych kontuzji nie bedzie.
Wieksza szkode wyrzadzisz sobie takim nieproporcjonalnym treningiem.

Jezeli ja cie nie moge przekonac moze uczynia to ktos z wieksza renoma :)
Powodzenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 554 Wiek 39 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 15470
Trening na mase nie musi byc morderczy. Mordercza powinna byc dieta ;)
Sprobuj FBW https://www.sfd.pl/[art]_FBW-_Full_Body_Workout_by_georgu-t364504.html 
ps: Jak dla mnie to juz masz wielka klate 113 po 4 miechach ile ci skoczylo przez te 4 miesiace ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący