SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Poprawny plan treningowy na redukcji

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 668

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 51 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 961
Witam, może na początek :

Płeć : Mężczyzna

Wiek :23

Waga :70

Wzrost :180

Cel treningowy :Końcówka redukcji - planuje do końca sezonu plażowego - wstępnie połowa sierpnia

Staż treningowy na siłowni :8 miesięcy

Uprawiane inne sporty :Piłka nożna

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) :Typowo piwniczna sztanga/sztangielki

Dieta :2000kcal, mało urozmaicona. Około 120g białka, 200węgli, reszta tłuszczy

Przeciwskazania medyczne :Brak

Zażywane suplementy :Kreatyna , bcaa

Ostatnio przerabiany plan:Brak wiedzy na temat poprawnego planu treningowego. Typowo siła po max 6-8 powtorzeń

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad - brak , klasyczny martwy ciąg - 90kg, wyciskanie na ławce leżąc- 90kg)

Mianowicie chciałbym prosić o porade dotycząca treningu bo czytając co raz wiecej, zrozumiałem ze ćwicze przysłowiowo na "pałe", rozpisze po krótce :
Pon - klatka, bicek
Wyciskanie sztangi leżac płaska 5x6-8p
Wyciskanie sztangielek skos górny 5x6-8p
Rozpiętki skos górny 5x10p

Podciąganie na drążku podchwyt z obciążeniem 5x6p
Uginanie sztangi łamanej 5x6-8p
Uginanie sztangielek 5x10p

Wtorek- brzuch, aeroby
Podciąganie nóg na drążku z obciążeniem 5x10p
Skulanie i rozciąganie nóg i rąk leżąc blisko - nie mam pojęcia jak to nazwać 5x10p
Rowerek 5x20p

Aeroby rower 30minut szybkie tempo

Środa-Plecy, barki
Podciąganie na drążku szerokim nad chwytem z obciążeniem 5x6p
Wiosłowanie sztangą 5x6-8p
Martwy ciąg 5x8p

OHP siedząć 5x6-8p
Podciąganie sztangi do brody 5x8p
Wznosy hantlii bokiem 5x-10p

Czwartek ; brzuch, aeroby
To samo co wtorek prócz skuleń wrzucam podciąganie nóg ku górze, leżąc
Aeroby jak wtorek

Piątek: Klatka, triceps
Wyciskanie sztangi skos góry 5x6p
Rozpiętki skos górny 5x8p
Przenoszenie hantli za głowę, leżąc

Pracuję 2zmianowo także kiedy do 14 w pracy, trenuje w piłke amatorsko wtorek czwartek po brzuchu trening w piłke zamiast aerobów
W niedziele mecz w piłkę.

Klatkę robię 2 razy w tygodniu bo to mój priorytet - mam słabą i chciałbym tak zostawić tylko pozmieniać

Chciałym sobie zoorganizowac jakis konkretny plan treningowy na max 2 miesiace bo tyle planuje redukcji a nastepnie nowy plan na mase już ze sprzetem bo wjeżdza siłownia full osprzęt. Ale póki co piwniczna siłka jeszcze dokończyć ta redukcje.
Prośba jest typu jak zmienić plan żeby on wyglądał naprawde jak plan a nie jak nie wiadomo jak to nazwać.










Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4685 Napisanych postów 57273 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 715811
Forma już całkiem jest fajna ale masz dwa razy w tygodniu klatkę piersiową a nóg nie trenujesz?

Poza tym redukcja to kiepski czas na ustalanie priorytetów treningowych bo jesteś na ujemnym bilansie kalorycznym.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 51 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 961
Dzieki, klatke dwa razy bo uwazam ze to moja najslabsza partia. Nóg nie trenuje bo mam silne co do reszty, w dodatku treningi piłkarskie robią robote, takze przy tym chce zostać...
Chciałbym ułożyć jakiś plan treningowy na nie całe 2 miechy redukcji i pozniej wjezdza masa takze jakies porady ? Zmiany ?

Jestem nowym uzytkownikiem prosze o jakie kolwiek wskazówki, porady.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan treningowy#

Następny temat

Kolejność ćwiczeń w FBW

Nutel