SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomozcie drodzy koledzy.

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 540

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

18

Płeć

Mezczyzna

Waga

95.5

Wzrost

185

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

Poziom bf dorzuce jutro.

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

4-5 treningow tygodniowo, dziennie 2-2.5 h na trening

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Silownia, spontanicznie basen, rower, skakanka, bieganie.

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Spontaniczne.

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Zdrowy.

Stosowana lub planowana suplementacja

Narazie nic.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Temat przeniesiony przez Koniu151 z działu Odchudzanie. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 47 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1579
Witam, jestem nowy na forum, z gory przepraszam jezeli pomylilem dzialy.

Sa wakacje, postanowilem zaczac pracowac nad soba, zapisalem sie na silownie, chodze od 2-3 lat z przerwami, ale nigdy nie bralem tego bardziej na powaznie, nie majac tez zadnej wiekszej wiedzy na ten temat.

Tutaj pojawia sie kilka moich pytan, chcialbym zaczac uprawiac ten sport bardzie profesjonalnie, zaczac isc w dobrym kierunku, dobra droga.
Zalezy mi na redukcji, mam 5 tygodni wolnych jeszcze pelnych do dyspozycji, pozniej troche zmieni sie ale dalej bede kontynuowal treningi.

Na silownie
moge chodzi 4-5x w tygodniu, poza tym skacze na skakance, biegam w terenie, jezdze na rowerze, okazyjnie pojawiam sie na basenie.

Dieta jest raczej spontaniczna, mam mala wiedze na ten temat, czytalem kilka tematow, lecz i one nie do konca mnie oswiecaja.. Tak wiec prosilbym Was bardzo o pomoc!

Moze zadam kilka pytan:
1. Jaki rodzaj treningu stosowac na redukcji, zeby spalic kg, a nie pozbyt sie zbytnio tkanki miesniowej, zalezy mi na zrzuceniu znacznej ilosci, mowa o okolo 15 kg. [ osobiscie z mojego slabego doswiadczenia myslalem polaczyc TRENING HIIT + silowy ].
2. Czy na silownie mam chodzic rano, czy wieczorem? Wyglada to tak u mnie ze moge chodzic od 8 rano. [ slyszalem ze na redukcje najlepiej cwiczyc rano ]
3. Jezeli rano, to czy na czczo?
4. Od tygodnia juz smigam, mialem ogolnorozwojowke przeplatana:
-poniedzialek - gorne czesci ciala
-wtorek - nogi
-sroda - gorne czesci ciala
-czwartek - nogi
-piatek - gorne czesci ciala
Czy moglibyscie mi dac jakis pomysl na dobry trening? moge to rozlozyc na 4-5 dni.
5. Slyszalem ze trening HIIT jest znacznie wydajniejszy i lepszy od zwyklych aerobow, fakt tez ze napewno mniej monotonny.
6. Chwilowo chyba ostatnie pytanie, a mianowicie DIETA, prosilbym o wyprostowanie mnie w tym temacie. Moja spontaniczna "ulozona" dieta:

1. Śniadanie 8.30 (przedtreningowe)
-płatki owsiane
-mleko
-banan

2. Drugie śniadanie 11.30 (potreningowe) - jabłko bezposrednio po treningu.
-serek wiejski
- wafle ryżowe / ewentualnie jakis chleb razowy
-poledwica sopocka 5 dag

3. Obiad 14.30
-ryż biały 100 g
-pierś drobiowa 200 g~
-warzywa (pomidor, marchew, kalafior..)

4. Podwieczorek 17.30
-3 wafle ryżowe
-nektarynka


5. Kolacja 20.30
tu nie mam pomyslu, jadlem serek wiejski.

Moze i jestem ciemny w tym temacie, ale jestem tutaj wlasnie po pomoc!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 127 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 995
pomoge ci w 2 punktach:
2. lepiej rano na czczo, bo jesli zjesz to po prostu spalasz to co zjesz a nie tluszcz.
3. odpowiedz w pkt 2 ;)

Na tyle jesteś dobry, na ile jest dobry Twój najsłabszy punkt

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
peepeek ŁAMATOR
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 17188 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 47901
1. Odpowiednia dieta zbilansowana będzie najlepsza a do niej trening aerbowy, przeplatany z HIITEM/ + FBW
2. Według wolnego czasu
3.Nie ćwicz na czczo.
4.Polecam CI FBW, 3x w tygodniu.
http://www.sfd.pl/[art]_FBW_Full_Body_Workout_by_georgu-t364504.html
5.Raczej przeplatałbym go z aerobami, aeroby 2x w tygodniu, hit 1.
6.Poczytaj tematy podwieszone, oblicz zapotrzebowanie kcal www.potreningu.pl do tego poczytaj co i kiedy, wklej jak coś ułożysz.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 8 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam.
Jeśli szukasz indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych to skorzystaj z tej oferty.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny 

Pozdrawiam.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Porady dotyczące treningu.

Następny temat

Odchudzanie i trening mięśni

Fruzelina