SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomocy ułożyłem diete nie wiem czy dobra

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 757

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 225 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 4485
Sam ją układałem ucze się więc musiałem tak rozplanować posiłki nie wiem czy dobrze to wyląda jeśli coś nie tak piszcie plis

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 225 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 4485
??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 4533 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 34420
zbyt wiele przetworzonych produktów jak jasny chleb,szynka,jogurt owocowy
Dodaj do diety źródło omega 3 jak tłusta,świeża ryba czy olej lniany
Wzbogać także dietę w warzywa
Oraz policz swoje zapotrzebowanie kaloryczne : http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html 

Nie ma takich zmian,których my nie możemy wnieść!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 381
2 posiłek nie zbilansowany jak dla mnie, twaróg lepiej dać na noc, bo kazeina długo się wchłania, mniej więcej 7godzin, czyli jak zjesz i śpisz 8 godzin to wtedy właśnie się wchłania
Mimo wszystko poczekaj na rady bardziej doświadczonych. Pozdro !
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 225 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 4485
to które posiłki są ok a w których co czym zastąpić bo nie rozumiem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 225 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 4485
Współczynnik BMR 2114.89
Aby utrzymać wagę
Kalorie 3648.19
Węglowodany 55% 2006.5kcal = 501.63gram
Białko 15%% 547.23kcal = 136.81gram
Tluszcz 30% 1094.46kcal = 121.61gram
takie zapotrzebwanie obciąlem troche żeby tkanke palić nie wiem czy dobrze
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 225 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 4485
pomoże ktoś
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 4533 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 34420
ile ważysz,ile masz wzrostu?
chleb jasny-->chleb żytni razowy lub inne nisko przetworzone źródło ww
szynka-->mięso
jogurt owocowy-->jogurt naturalny/kefir/maślanka naturalne
Oraz reszta uwag również do wdrożenia

Nie ma takich zmian,których my nie możemy wnieść!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 225 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 4485
90 kg 186cm
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 225 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 4485
jakie mięso i jak te 3 rzeczy zmienie to będzie ok już??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 225 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 4485
dodam że ćwicze po 18
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta na mase do oceny.

Następny temat

Plan Treningowy dla nastolatka

Masa