SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pomoc i doradzenie

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2605

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 40 Wiek 18 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 594
Witam, jestem tu nowa i nwm czy pisze w odpowiednim miejscu☺
Chciałam się dowiedzieć czy jak bym dała zdjęcie swojej sylwetki, to byłaby możliwość poradzenia mi czy mam redukować czy mase robić.?
Byłam już na redukcji i chciałam zacząć jadę tak jak mi poradzimy ale mam dylemat bo wydaje mi się za mam jeszcze tego tluszcz u.

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1292 Napisanych postów 3319 Wiek 34 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 290246
Myslę, że jeśli wypełnisz ankietę i dodasz zdjęcia, to pomoc się znajdzie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 40 Wiek 18 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 594
W takim razie zrobię tak...a mogłabym wiedzieć o jaką ankietę chodzi?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1292 Napisanych postów 3319 Wiek 34 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 290246
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
eveline SFD TEAM Moderator
Ekspert
Szacuny 1431 Napisanych postów 15897 Wiek 31 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 228715
czekamy na informacje, zdjecia - zobaczymy co mozna podpowiedziec :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 40 Wiek 18 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 594
Dobrze spróbuję jak najszybciej wstawić
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 40 Wiek 18 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 594
****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK:
WIEK: 17
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: 1rok

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: -
WZROST: 1.60
OBWÓD RAMIENIA: 26cm
OBWÓD ŁYDKI: 31
OBWÓD UDA: 49(miałam 47-48, nwm czemu ale mi się powiększyły w tym miejscu)
OBWÓD BIODER: 81
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 69
OBWÓD TALI 65
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 80

****CEL*************************************************
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING? Ujędrnić ciało, nadać lepszego kształtu, mocniejsze zarys mięśni.

****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE: -
PRZEBYTE KONTUZJE: -
WADY POSTAWY:krzywy kręgosłup (moje obserwacje,więc nie jestem pewna)
ALERGIE: -
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: -
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? straciłam miesiączkę na początku odchudzania
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? -
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? -

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: -
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO) dieta redukcyjna, ograniczenie kcl i dużo treningów, około rok

****DIETA*************************************************
JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE - zrzut kilku dni z dziennika żywieniowego na www.potreningu.pl? 
CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ? utrzymuje, spożywam ok 2400kcl

****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: TAK/NIE .....nie

****TRENING**********************************

JAK WYGLĄDA TWÓJ OBECNY TRENING - podaj nazwy ćwiczeń, ilość serii, ilość powtórzeń w seriach, obciążenia w kolejnych seriach
ćwiczenia w domu z yt. Ćwiczenia cardio,hitt, siłowe z ciężarem własnego ciała.




Z dziennikiem żywieniowym będzie trochę ciężko bo jem różnie i różne, jeśli będzie taka konieczność to mogę dołożyć w innym dniu albo napisać mniej więcej jak wygląda mój jadłospis.
Co do tematu, nie wiem czy redukować coś czy zrobić leciutką masę? myślę aby na siłownie się zapisać plus jakieś zajęcia spalające typu trampoliny,zumba itp.
czekam tylko na podpowiedź co robić :)...........Mam jeszcze parę pytań ale poczekam najpierwna odp:)







...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1022 Napisanych postów 2525 Wiek 31 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 219877
Co byś chciała redukować? Mało mięśnia masz, trzeba budować,z redukcji to zaczniesz palić pozostałości mięśni, więc odpada. JEDZ DOBRZE I ĆWICZ
2

Zawsze rzucaj siebie na głęboką wodę - tam dalej jest do dna...

http://www.sfd.pl/DT_Nene87-t1159713-s155.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 40 Wiek 18 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 594
Dziękuje, cieszę się że nie musze nic redukować :) jem dobrze, cały czas zdrowo, tylko chciałam sie zapytać czy mogę raz w tygodniu zrobić może nie cheat ale zjeść coś mniej zdrowego wliczając to w kcl i makro?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 40 Wiek 18 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 594
jeśli dobrze zrozumiałam mam zrobic mase? czyli siłowe i lekki bilans kaloryczny?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1022 Napisanych postów 2525 Wiek 31 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 219877
pokaż co jesz, a prawdę Ci powiemy

Zawsze rzucaj siebie na głęboką wodę - tam dalej jest do dna...

http://www.sfd.pl/DT_Nene87-t1159713-s155.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

I can be a hero - trening - rok stazu - walka o lepsza wersje siebie