SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Podciąganie proszę o polecenie mi treningu

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1065

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 86 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1164
Witam proszę o polecenie mi jakiegoś treningu w podciąganiu się na drążku.

Podciągam się na drążku około miesiąca.
Wykonuję trening z strony podciąganie.pl na ilość podciągnięć.

Obecnie jestem na etapie 9-11 ale wykonując test jestem na tym etapie już 3 raz.

Nie powiem są efekty kiedy kupiłem drążek nie mogłem się podciągnąć nawet 3 razy na dwóch się kończyło.

W Poniedziałek zrobiłem test i wykonałem 12 podciągnięć za jednym razem.

Zależy mi na zbudowaniu mięśni.
Tylko nie takich trochę.
Chciałbym na prawdę zrobić sobie dużą klatę,plecy,ręcę,barki.
Wiem ,że ciężko jest uzyskać taką sylwetkę ,ale na prawdę ja mogę równie bardzo ciężko nad tym pracować :)

Podciągam się podchwytem. Drążek mam w futrynie. Rączki mam ustawione zaraz przy futrynie więc szerokość rąk mam tak jak jest klasyczna futryna. Nogi ustawiam jak do przysiadu (podkurczam je do brzucha)

Nie wiem czy lepsze na zbudowanie mięśni jest klasyczne podciąganie czy mogę z wariacjami typu ręce szerzej dalej wąsko itp.

Dlatego proszę o polecenie mi jakiegoś treningu dzięki któremu zbuduję sobie naprawdę duże mięśnie.

Pozdrawiam :)

Zmieniony przez - Playboy98 w dniu 2014-05-02 13:17:06
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 6575 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 35061
Na bardzo dużą masę potrzeba diety z nadwyżką jak i obciążenia. Bez obciążenia do uzyskania dużej masy, czas będzie bardzo ogromny.

Zmieniony przez - MojeImie w dniu 2014-05-02 13:21:56
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 86 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1164
Dietę mam raczej okej. Odżywiam się zdrowo i raczej duże porcje.
Moja dieta jest bogata w białko,witaminy,węglowodany,cukry niczego raczej w mojej diecie nie brakuje :)

Narazie wolałbym podciągać się bez obciążeń :) ...
Myślę ,że da się radę zbudować mięśnie samym ciężarem ciała.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 124 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 3418
Trening to sprawa indywidualna, nie ma pięknego przepisu, po którym będziesz miał niesamowitą sylwetkę, nad taką nie wystarczą dwa miesiące pracy, ćwiczy się latami.

Polecam Ci przeczytać podwieszone tematy Mawashiego z treningami domatora i zacząć trenować całe ciało, a nie same plecy, ew. biceps na drążku.

Zmieniony przez - Erni93 w dniu 2014-05-02 13:26:51
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 86 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1164
To prawda ale są jakieś wzory :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 6575 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 35061
"Raczej duże" to nie znaczy, że jesz tak by tyć.. W diecie też muszą znaleźć się tłuszcze, węglowodany to ogólnie cukry to nie dwie różne rzeczy. Zbyt dużo białka może spowodować wolniejsze tycie bo białko zabiera dużo energii. 1,5 do 2 na kg masy ciała wystarczy. Na razie możesz podciągać się bez obciążenia, jak dojdziesz do 5 serii po 12 powtórzeń, czysto siłowych, możesz pomyśleć o podwieszeniu obciążenia.
Do tego musisz trenować resztę ciała!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 86 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1164
Trenuję resztę ciała :)
Pływam,pompki,brzuszki,przysiady :)

Co powiecie na temat

5 serii po 5 podciągnięć recę szeroko
5 serii po 5 podciągnięć ręce wąsko

Czy może lepszy ten plan - http://www.podciaganie.pl/program-50-podciagniec/9-11-podciagniec


Przy którym treningu bardziej będą rosły mi mięśnie ?
Zmieniony przez - Playboy98 w dniu 2014-05-02 14:28:05

Zmieniony przez - Playboy98 w dniu 2014-05-02 14:28:29

Zmieniony przez - Playboy98 w dniu 2014-05-02 14:29:16
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 6575 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 35061
Czyli trening typowy nie pod przybieranie na mase ;P ćwiczenie musi być tak ciężkie byś robił do 8-12 powtórzeń na serie. Plan z tamtej strony jest do ****. Pierw osiągnij 5 serii po 12 powtórzeń.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 989 Napisanych postów 28727 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 256137
Myślę ,że da się radę zbudować mięśnie samym ciężarem ciała.

a wcześniej:
Dlatego proszę o polecenie mi jakiegoś treningu dzięki któremu zbuduję sobie naprawdę duże mięśnie.


odpowiedź jest prosta. Siłownialub dodatkowa spora ilośc kilogramów w domu.
Z masą ciała to sobie możesz wypracować estetyczną sylwetkę,ale nie duze mięśnie.

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 86 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1164
Rozumiem czyli polecacie 5 serii po 12.

A jak z przerwą pomiedzy seriami ?
W jakiej szerokości ręce ?

Zmieniony przez - Playboy98 w dniu 2014-05-02 17:08:00
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 6575 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 35061
Ręce jak Ci wygodnie, przerwy do 1-2 minut, nie dłużej.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Worek bokserski - osobny trening czy po treningu?

Następny temat

Harwardy jako ćwiczenia HITT - dobry pomysł?