SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Po ACT

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2016

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 26 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 69
Za tydzień skończę ACT. Mam 14 lat, 175 wzrostu i 58 kg. Chciałbym przybrać troche masy i ładnie wyglądać. Moje pytanie jest krótkie: CO MAM TERAZ ZROBIĆ? bo ja nie wiem!



Zmieniony przez - filos w dniu 2008-01-12 08:52:19
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10806 Napisanych postów 47909 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
co masz teraz robić?

Ćwiczyć...:p
Ułóż sobie jakiś plan (ale lekki bo strasznie młody jesteś) najlepiej split. I wstaw go do oceny
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 60 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 914
Tak... Plan na chyba na basen a nie na siłownie w tym wieku

<<< Uśmiechnij się! Jutro możesz nie mieć zębów! :) >>>

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 83 Wiek 26 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1307
FBW polecam

Co Cię nie zabije to Cię wzmocni !!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 60 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 914
Jesteś jeszcze za młody na siłownię, chcesz sobie kręgosłup zrypać, stawy itp? Twoja sprawa ale lepiej leć na basen albo ćwicz aeroby.

<<< Uśmiechnij się! Jutro możesz nie mieć zębów! :) >>>

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 256 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1301
No mlody jestes ale widze ze zdecydowany cwiczyc wiec polecam ten trening:
http://www.sfd.pl/[art]_FBW-_Full_Body_Workout_by_georgu-t364504.html

pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 83 Wiek 26 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1307
Jest w moim wieku ja jestem dopiero po 2tygodniach w poniedziałek wchodzę na 2obwody więc widzę że kolega jest na wyższym poziomie ale ja po ACT też wchodzę na FBW

Co Cię nie zabije to Cię wzmocni !!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 26 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 69
spoko, jak mnie coś boli- to nie ćwicze! wiem że jestem młody, ale za 2 miesiące już 15 ;) dobra, to FBW. Dzięki za pomoc
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 26 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 69
to "tiuningowany" plan od georga, dołożyłem jeszcze brzuch i łydki


Klatka piersiowa:
- Wyciskanie hantli na skosie 3s
Barki:
- Wyciskanie hantli 2s
Tricepsy:
- Pompki na poręczach 2s
Plecy:
- Martwy ciąg 2s
- Podciąganie na drążku 2s
Nogi:
- Prostowanie nóg w siadzie 2s
- Uginanie nóg w leżeniu 2s
- stawanie na palcach z obciążeniem na plecach 2s
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztanga 2s
Brzuch:
-szóstka weidera (nie za trudne dla mnie? BARDZO mi na brzuchu zależy ;))


oczywiście, z powodu mojego wieku będe trenował na znacznie mniejszych obciążeniach niż wy! ćwiczenia 3 razy w tygodniu. Jakaś dietka, i co myślicie na temat odżywek (zwłaszcza białkowych)?

Zmieniony przez - filos w dniu 2008-01-12 09:58:58
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 60 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 914
Jak ci bardzo zależny na ćwiczeniach to sprawdzę ci to FBW.




Klatka piersiowa:
- Wyciskanie hantli na skosie 3s ok ale lepiej sztanga w skosie na ławce
Barki:
- Wyciskanie hantli 2s ok ale lepiej sztangą sprzed klatki
Tricepsy:
- Pompki na poręczach 2s ok ale lepiej "francuskie"
Plecy:
- Martwy ciąg 2s no nie wiem czy w twoim wieku robić MC to mądre rozwiązanie zastąp to ściąganiem drążka górnego wyciągu
- Podciąganie na drążku 2s ok
Nogi:
- Prostowanie nóg w siadzie 2s wystarczą dwa ćwiczenia
- Uginanie nóg w leżeniu 2s out
- stawanie na palcach z obciążeniem na plecach 2s out daj przysiady ze sztangą
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztanga 2s ok
Brzuch:
-szóstka weidera (nie za trudne dla mnie? BARDZO mi na brzuchu zależy ;)) dobre i dasz radę

Co sesję treningową możesz zmieniać ćwiczenia. Aha i zmień kolejność ćwiczonych partii ciała, zaczynasz od dużych grup mięśniowych a kończysz na małych: nogi, plecy, klata, barki, biceps, triceps- taka kolejność będzie w miarę odpowiednia

Pozdrawiam

<<< Uśmiechnij się! Jutro możesz nie mieć zębów! :) >>>

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 554 Wiek 35 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 15470
Prostowniki trzeba cwiczyc. Oczywyscie martwy ciag jest zbyt obciazajacy. Rob zmiast niego wznosy tulowia z opadu.
Nie wiem czemu kolega radzi wywalic cwiczenia przy nogach.
Miales tam dobry uklad cwiczysz nim czworoglowe-dwuglowe-lydki. Czemu rezygnowac z ktorejs partii miesni ? No i wymiana na tak ciezkie cw jak przysiad ze sztanga dla 14to latka.. Moim zdaniem zostaw tak jak miales.
Kolega radzi zmienic ci cw przy tricepsie nie sluchaj go. Pompki an poreczach to swietne zlozone cwiczenie a o takie nam chodzi przy FBW zostan przy pompkach na poreczach.



Zmieniony przez - Adas007 w dniu 2008-01-12 10:53:54
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

TRENING - MASA (serie/ciezar)

Następny temat

Nadgarstki

Whey vit