SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan treningowy ,szybka masa i siła

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 10360

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 59 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1364
Witam! Jestem nowy na forum a co do ukladania planu treningowego jestem calkowicie zielony :P Zaczelem cwiczyc MT a do tego chcialbym nabyc troche masy i siły ( mam 176cm i tylko 65 kg) Treningi MT mam Wtorki Czwartki i moze Soboty(jeszcze nie wiadomo czy trener znajdzie sale ) czyli na trening mam Poniedzialki Srody Piatki i Niedziele . Do dyspozycji mam sztange z laweczka i hantelka ( niestety tylko tyle) nie ma zadnej silowni blisko gdzie bym mogl cwiczyc. Zalezy mi na szybkiej masie i sile ( moze jakies odzywki?) no i prosze o ten plan treningowy . z góry thx !
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 37 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 84
Witaj.

Twoje warunki do cwiczen sa fatalne ale jezeli juz tak chcesz cwiczyc a do dyspozycji masz sztange i chantle to moge ci cos doradzic ale z takim asortymentem sprzetu jestes bardzo ograniczony do treningu oraz planow treningowych, nie mowiac tu o szybkisz przyrostach masy.Z tym wszyscy maja problemy, kazdy chcialby byc od razu duzy, tak sie nie da, niestety. Jeszcze duzo pracy przed toba. Patrzac na twoja wypowidz najlepiej bylo by gdybys sam sobie ulozyl plan treningowy w zaleznosci od wolnego czasu a co do odzywek to na poczatek jakis gainer najlepiej wysoko weglowodanowy do tego rowniez odrzywke bialkowa, kreatyne i jakies aminokwasy.

pozro

no coments...

...
Napisał(a)