SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan do oceny-prosze o opinie i ewentualne poprawki : )

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 849

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1542
A zamiast military press, co moge wrzucic ? Bo szczerze mowiac, jeszcze nigdy nie mialem okazji go wykonywac : )
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 147326
heheh tak własnie myślaem zrób sobie wyciskanie za głowy lub sprzed głowy na siedzaco pierwsze a pozniej na stojaco
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1542
Plan A
1)Nogi:
-przysiady ze sztanga na barkach 2s
-wspiecia na palcach 2s
2)Plecy:
-MC 2s
-podciaganie na drazku 2s
3)Klatka:
-wyciskanie hantelek na skosie glowa w dol 3s
4)Biceps:
-prostowanie sztangielek stojac 2s
5)Barki:
-wyciskanie sztangi z zza glowy 2s
6)Triceps:
-pompki w podporze tylem z obciazeniem 2s
7)Brzuch-ABS

Plan B
1)Nogi:
-wykroki ze sztangielkami 2s
-wspiecia na palcach 2s
2)Plecy:
-wioslowanie sztanga w opadzie tulowia 3s
3)Klatka:
-wyciskanie sztangi na laweczce poziomej 3s
4)Biceps:
-uginanie ramion ze sztanga stojac 2s
5)Barki:
-wyciskanie sztangi przed glowa 2s
6)Triceps:
-wyciskanie francuskie sztangi lezac 2s
7)Brzuch-ABS


No i oczywiscie zamieniam barki na pozycje 4, a pozniej biceps i triceps. Teraz jest w porzadku ?
Zmieniony przez - Kaaccper w dniu 2011-05-06 10:41:55

Zmieniony przez - Kaaccper w dniu 2011-05-06 10:42:25
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 147326
W A zrób sobie wyciskanie na płaskiej a z B zrób sobie wyciskanie na skosie głowa w góre nie w dół
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1542
Ok, jeszcze chcialbym dodac, ze najbardziej zalezy mi(mowa o klatce) na srodkowej czesci u gory oraz podcieciu z dolu. Te dwa cwiczenia idealnie sie nadadza ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 147326
narazie ja zbuduj konkretna pozniej bedziesz podkreslał powoli tak jak na poczatku ci pisalem DIETA jedzonko konkretne i trening i pamientaj jaka regeneracja jest wazna poczytaj troszke jak mozesz w prosty sposob dostarczyc pozytywnego wypoczynku organizmowi ja stosuje konkretne KAPIELE RELAKSACYJNE UNIKAM STRESU i wysypiam sie przynajmniej 8godzin i zawsze ucinam jakas drzemke na dniu DAWAJ SOGA
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1542
Ok, dzieki wielkie. Sogacz leci.

Temacik odswieze za kilka tygodni i podziele sie opinia na temat tego treningu : )

Pozdro : )
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1542
A jak z ciezarem ? Mam dokladac miedzy seriami, czy tym samym ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

lekkie obciążenie

Następny temat

Powrót na siłownie po przerwie.

Fruzelina