SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan do oceny.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1114

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 193 Wiek 30 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 5942
Pon-Push 1
-Przysiady
-Wyciskanie sztangi leżąc
-Wyciskanie żołnierskie
-Wyciskanie sztangi na skosie dodatnim
-Wyciskanie francuskie
-Deska (niedługo kółko)
-Unoszenie nóg na drążku
Pull 1 -Wtorek
-Martwy ciąg ze sztangą
-Wiosłowanie ze sztangą
-Żuraw/uginanie podudzi leżąc
-Uginanie sztangi stojąc
-Szrugsy
-Wspięcia na palce
-trzymanie talerzy
-zwis na drążku
te 2 ostatnie ćwiczenia są mi potrzebne przy chwycie
Środa -wolne
Czwartek-push 2
-Przysiady
-Wyciskanie sztangi leżąc
Wyciskanie sztangi siedząc
-Zakroki
-Wyskanie wąskim chwytem
-Deska
-Unoszenie nóg na drążku
Piątek -Pull 2
-Martwy ciąg na sztywnych nogach
-Podciąganie na drążku
-Wiosłowanie ze sztangą
-Uginanie młotkowe
-Face pull/podciąganie ze sztangą w opadzie
-Wspięcia na palcach
-Trzymanie talerzy
Zwis na drążku
Co sądzicie?




Zmieniony przez - Małach1 w dniu 2017-10-16 20:15:54
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8234 Napisanych postów 150058 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1187755
plan wyglada calkiem OK, jednak napisz nam cos wiecej o sobie, wiek, staz, cel treningowy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 193 Wiek 30 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 5942
Wiek:16 Cel:masa staż : 3miechy,ale miałem długą przerwę i ogólnie trenowałem bez diety.


Zmieniony przez - Małach1 w dniu 2017-10-16 21:06:33
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8234 Napisanych postów 150058 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1187755
wiec plan spoko, z powodzeniem mozesz go zastosowac
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 193 Wiek 30 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 5942
Dzięki za pomoc ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 193 Wiek 30 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 5942
Od mojej przerwy mam duże zakwasy i czy dobrze jak bym trenował co drugi dzień żeby zregenerować mięśnie np.pon,sroda,piatek,niedziela?
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8234 Napisanych postów 150058 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1187755
zmniejszyc mozesz objetosc na poczatek, aby organizm sie zaadaptowal do treningu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 193 Wiek 30 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 5942
Czyli może tak być?Mam jeszcze jedno pytanie,bo mój kolega ,który chodzi na siłkę i ma rok stażu mówi żebym robił 12,10,10,8 powt i żebym dokładał co serie ciężar a ja mam zdanie żeby robić tym samym ciężarem i robić do 12 powt aż ciężar wyjdzie po za tą ilość,która opcja lepsza?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8234 Napisanych postów 150058 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1187755
moze
obie opcje sa poprawne, mozesz wykonywac przez pewien okres stale serie, a pozniej progresowac jak sie juz wdrozysz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3729 Napisanych postów 44903 Wiek 182 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 336457
Przy tym stażu możesz jechać stałym ciężarem. Szybsza adaptacja do obciążenia.
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 193 Wiek 30 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 5942
A przy jakim stażu nie używać "stałego ciężaru"?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Bol kręgosłupa i pleców po treningach.

NutLove