SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan do oceny

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 368

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 36
Witam, na forum jestem nowy ale przeglądam już je sporo czasu. Wszystko zaczęło się od zrzucenia kilku kg, lekka dieta + ćwiczenia i udało się zrzucić 5kg. Jednak stwierdziłem że to mnie nie satysfakcjonuje i spróbuje zrobić tzw. kaloryfer. Ułożyłem sobie plan, jednak nie jestem pewien czy jest on dobry, ponieważ jestem totalnie zielony w tych sprawa i zwracam się z tym do Was. Tym planem ćwiczę już miesiąc, dietę również trzymam.
Wiek 15
Waga 65kg
Wzrost 177cm
Cel do osiągnięcia Przede wszystkim chcę uzyskać kaloryfer, jednak też jakieś ćwiczenia na pozostałe części ciała.
Staż 3 miesiące aerobów + miesiąc aerobów wraz z ćwiczeniami na brzuch
Aktywność fizyczna Prócz w-fu 2 dni w tygodniu i ćwiczeń to 0.

Poniedziałek:
2x80 brzuszków
2x15 pompek
skoki na skrzynie
2x20 przysiady(z plecakiem 5kg)
30 grzbietów
skip A,B
5min bieg w miejscu

Wtorek:
W ten dzień mam wf na którym staram się nie obijać, następnie w domu wykonuje te ćwiczenia każde po 30 powtórzeń.




Środa:
2x80 brzuszków
2x15 pompek
skoki na skrzynie
2x20 przysiady(z plecakiem 5kg)
30x unoszenie nóg
skip A,B
5min bieg w miejscu

Czwartek:
Tak samo jak wtorek

Piątek:
2x15 pompek
skoki na skrzynie
2x20 przysiady(z plecakiem 5kg)
30x unoszenie nóg
skip A,B
5min bieg w miejscu

Sobota:
Tak samo jak wtorek tyle że bez wf-u.