SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan Treningowy dla poczatkującego

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1449

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 172
Witam. Postanowiłem zadbac o swoja sylwetke, kondycje i siłe.
Niestety tego ostatniego jest u mnie malo. Spowodowane jest to tym ze poprostu jest chudzielcem. Waże jedyne 54kg, co do mojego wzrostu jest beznadziejne. I postanowilem nabrac na wadze. Złapalem sie ostatnio porzadnie za miche, ale to w moim wypadku nie wystarczy gdyz mam dosc szybki metabolizm. Zdecydowalem sie by kupic kreatyne[Jeszcze tego nie zrobilem]. Suplementy ktore chce brac to: Activita /ActivLab - Creatine Capsuls - 300 kap.
i
Activita /ActivLab - Dextroze folia - 1000 g

I teraz nastepuja moje pytania:
primo: Czy bylby ktos ułozyć dla mnie trening? Coż jestem nowicjuszem w tych sprawach. Jedyne co wiem to jakies podstawy o FBW ktore teraz praktukuje[mozliwe ze nie udolnie, ale jakies efekty czuje]
secundo: czy ta rozpiska brania Creatine Capsuls jest odpowiednia dla mojej wagi i czy moze mi w jakis sposob zaszkodzic? Czytalem opinie ze jest to calkiem dobre...

Moze nie przekazalem tego co chcialem ale mam nadzieje ze ktos mi pomoze. Z gory dziekuje bo widze ze tutejszy forumowicze sa fajni:)
Pozdro



Płeć: Mężczyzna

Wiek: 15(rocznikowo)

Waga: 54 :/

Wzrost: 174

Cel treningowy: masowo-siłowy

Staż treningowy na słowni: 0

Uprawiane inne sporty: Od jakiegos czasu regularnie biegam w dni treningowe[zalezy tez od pogody]

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): od Kwietnia zapisuje sie na silke

Dieta: ----

Przeciwskaznania medyczne: ----------

Zażywane suplementy: Jak juz pisałem wczesniej Creatine Capsuls I Dextrose
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!