SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Piłka Nożna a siłownia

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 644

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

M

Wiek

19

Waga

57

Wzrost

170

Cel treningowy

czekam na odp

Staż treningowy na siłowni

0

Uprawiane inne sporty

nie

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

ławka sztangielki drążek gryf

Dieta

brak

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

astma

Zażywane suplementy

brak

Ostatnio przerabiany plan

brak

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

brak
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 18
Witam, gram amatorsko w klubie piłkarskim i mam kilka pytań dotyczących połączenia piłki i siłownia.

1.Czy podczas sezonu warto jest trenować nogi (przysiady wykroki itp.)?
2.Czy trenując na siłowni nie stracę szybkości oraz zwinności?
3.Czy odżywki takie jak kreatyna, BCAA, carbo pomogą mi w lepszym przygotowaniu się do treningów meczów?
4.Jak trenować pod piłkę nożną na siłowni tzn bardziej pod siłę czy coś innego jakie ćwiczenia ile serii?
5.Bieganie rano czy wieczorem?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 310 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1480
1. Warto ,wzmocni to i umięśni Twoje uda , łydki (nogi).
2. Nie stracisz , chyba że bd za duży ( nabierzesz tyle mięśni) i nie będziesz mógł zbyt szybko biegać ,bo serducho Ci padnie.
3. Kreatyna jest na budowanie mięśni (całego ciała) ale dla zaawansowanych . <-- nie dla Cb. BCAA-Aminokwas , dzięki któremu nie popalisz mięśni (jedynie je wzmocnisz)+ szybsza regeneracja potreningowa
4. Pod piłkę możesz trenować wszystko (klatkę,nogi,plecy,łapy). Co prawda nic Ci to nie da , jedynie wzmocni ciało + poprawisz sylwetkę.
5. Biegaj kiedy chcesz , bo masy nie musisz zbijać . Jeśli chodzi o TRENING SIŁOWY , to musisz wręcz przytyć:/ Nabrać trochę miecha.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 147326
"Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje): astma "

na ile cię to ogranicza w sporcie ?

"Witam, gram amatorsko w klubie piłkarskim i mam kilka pytań dotyczących połączenia piłki i siłownia."

no OK ile razy w tygodniu ?

Dieta: brak

Jeśli chciałbyś połączyć obydwa sporty musisz zacząć od zadbania o 2 podstawowe czynniki

1. ODŻYWIANIE - dieta
2. REGENERACJA - sen
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 310 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1480
Dokładnie + musiał byś nabrać trochę masy :) Co może Ci lekko przeszkodzić w grze. Ale takie życie :).
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 18
Jeżeli chodzi o astmę to raczej nie mam żadnych problemów inhalatory robią swoje :D, jeżeli chodzi o czas spędzony na boisku to 2 razy w tygodniu po 90 min + mecz. Co do masy to nie chce dużo przytyć (jeżeli miałbym to robić).
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 147326
bigsmoke666

proszę 2 x w tygodniu , zadbaj o żywienie odpowiedni czas wypoczynku i patrz jak reaguję organizm .

zero filozofii 6-8 tygodni bierzesz prosty program treningowy i idziesz trenować .

http://www.sfd.pl/FBW_Masa,_ocena,_poprawa-t731298-s2.html

skupiasz się na 4 czynnikach warunkujących twój postęp

1. systematyka treningowa
2. sukcesywne zwiększanie ciężaru
3. jedzenie ( dostarczenie odpowiedniej ilości makro składników odżywczych - białko, węglowodany, tłuszcze ) bo masy powietrzem nie nabierzesz .
4. sen ( odpowiedni czas wypoczynku względem wysiłku )

wracasz po tym czasie , zdajesz solidną relację z tego czasu i wtedy można myśleć co dalej .
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

FBW do oceny

Następny temat

Trening split do oceny 4x tyg

Fruzelina