SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Paszczak in New York =]

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 6822

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 12917 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 85996
need money for hookers


nie wchodzi song
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1953 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 28926
Koleś z pierwszego zdjęcia wymiata. Wrzuciłeś mu jakąś kasę? SOG za całokształt.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 7171 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 74292
wypasnie
sog
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 3579 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 28289
a ja sie zastanawiałem gdzie sie paszczak podziewa
ile zubierałes na te d*****?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 3579 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 43326
Juz od prawie 4 tyg jestem w Polsce. Dalem mu dolara i wtedy pozwolil sobie zrobic zdjecie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 2022 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 12054
Siema Paszczeak. bylem w Ny tez mieszkalem na brooklynie.Tam kolo silowni,nie wiem czy wiesz gdzie??Kawałek od tej promenady gdzie jest widok na MANHATAN.SOG ZA FOTECZKI!!!

!!!JEŚLI CI POMOGŁEM DAJ SOGACZA!!!
::!!MASA TO POTĘGA!!::
!!KOŁBASKOWO TEAM!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 3579 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 43326
Najblizej mnie to byla silownia Dolphin Gym czy jakos tak ale nie chodzilem bo trzeba bylo karnet na pol roku a ja bylem tylko 6 tygodni.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 337 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 4669
no fotki spoko, tez bym pozwiedzał SOG

tańcz, idź w bal...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 2106 Napisanych postów 49767 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 491931
fajne foteczki moze w wakacje 2007 tez sie wybiore gdzies do USA


SOG


A tam nie mozna kupic karnetow na miesiac czy jedno wejscie ile kosztowal ten karnet na pol roku , przywiozles jakies suple ze soba

Zmieniony przez - BPL-G w dniu 2006-01-23 17:46:27

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 2261 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 11093
"Dalem mu dolara i wtedy pozwolil sobie zrobic zdjecie" .........hyhyhy za***iste foty sog

p.k.u.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Potrzebne materiały o aspekcie zdrowotnym sportu

Następny temat

Kto kolwiek widział? kto kolwiek wie?

Wheyvita