Do końca nie zrozumiałem, teraz ja;) Za bardzo fachowo. Więc tak: bede tłumaczył troche jak d****, ale niestety w tej dziedzinie jestem laikiem. Tam w środku jest bolec o przekroju poprzecznym kwadrtu. Nie wiem czy go trzeba wybić czy go jakimś kluczem trzba go potraktować. Więc chyba już wyjaśniłem, po swojemu;)
...
Napisał(a)
Do końca nie zrozumiałem, teraz ja;) Za bardzo fachowo. Więc tak: bede tłumaczył troche jak d****, ale niestety w tej dziedzinie jestem laikiem. Tam w środku jest bolec o przekroju poprzecznym kwadrtu. Nie wiem czy go trzeba wybić czy go jakimś kluczem trzba go potraktować. Więc chyba już wyjaśniłem, po swojemu;)
...
Napisał(a)
...
Napisał(a)
omg
zeby wyciagnac to kwadratowe cos trzeba miec klucz

zeby wyciagnac to kwadratowe cos trzeba miec klucz

Moderator:
-Sporty Extremalne-
-Rowery-
...
Napisał(a)
sprawa jest lightowa !
1 - to jest ten "twoj" kwadrat - jego sie nie wybija ! ! !(pozniej sie dowiesz)
2 - zobacz to...tam powinien byc gwint ! kupujesz wtedu w sklepie rowerowym klucz do korb za 15zł i korby ładnie schodza ! jezeli gwintu nie ma to niestety pozostaje ci mlotek i stukac az zejdzie lub sciagaczem !
powracamy do punktu 1 - jezeli sciagnales korby - w rame sa wkrecone miski ktore od wewnatrz sa ponacinane (hmm...jakby jakas korona :P )i niestety znowu musisz kupic klucz tym razem za ok. 20 zł - wsadzasz go w te rowki i odkrecasz (w prawo od strony zebatek - a w lewo z drugiej strony)
to tyle... ;]
...
Napisał(a)
Dzięki, już rower rozebrany:D:D Poszedłem do sąsiada, ale on nie miał narzędzi i użył młotka, przcinaka i francuza:D:D Niezdyt fachowo ale skutecnie, naszczęście i tak przekładnia do wymiany. W klucze zainwestuje bo warto. Dzięki!!
...
Napisał(a)
mozna to bylo zrobic normalnie bez kluczy

Moderator:
-Sporty Extremalne-
-Rowery-
Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji? Skorzystaj z porad naszych ekspertów!
Poprzedni temat
Co sądzicie o rowerach typu fullsuspenssion