SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Nowe Olimp VITA-MIN Multiple Sport

temat działu:

NUTRIFARM&OLIMP

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 12793

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 3613 Wiek 45 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 19374
MAm pytanko czy stosowanie tego kompleksu przez dłuższy czas może odbić się negatywnie na zdrowiu?
Dodam że bardzo intensywnie ostatnio zasuwam bo oprócz 4-5 treningów na siłce, dodatkowo ze 3-4 razy robię trening aerobowy lub interwałowy (rowerek/bieżnia/biegi)
Dodatkowo od kilku miechów żyję w sporym stresie (brak roboty)i słabo sypiam i dlatego myślę żeby sięgnąć po ten preparat (wysoka dawka witamin z grupy B). Na szczęście robotę od lipca znalazłem, ale stresów z nią jeszcze więcej (pracuję jako handlowiec - presja wyniku i ciągła gonitwa). No i teraz mega upały więc straty witamin i minerałów jeszcze większe.

Here we stand or here we fall, history won't care at all...

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Biniu Moderator
Ekspert
Szacuny 251 Napisanych postów 41358 Wiek 52 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 126211
jeslis w potrzebie np stresowej
wielu stosujacych u Slawka na forum poleca 2 kapsulki

ze wzgledu na zagonienie dodalem jedna kapslke dziennie do mojej stalej suplementacji
nie narzekam na mozliwosci i checi
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 80 Napisanych postów 4196 Wiek 44 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 53586
Możesz brać śmiało, jak boisz się nadmiaru to bierz co drugi dzień, albo w te dni kiedy miałeś dużo stresu, kiepską dietę itp.

Życie jest za krótkie aby brać ciągle te same suplementy :)

...
Napisał(a)