SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

NATURALNA GINEKOMASTIA i nie tylko-prosze nie kasować!!

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 13852

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 70
Ginekomastia, wszyscy wiemy skąd sie bierze i jak ja likwidować, ale czy napewno?Wiemy ze sterydy powoduja ginekomastie u niektórych osób ale co z osobami które nigdy w zyciu nie brały sterydów a moga sie pochwalic bardziej lub mniej powiekszonymi gruczolami piersiowymi, bo tak naprawde to medycyna bagatelizuje problem ginekomasti,w ksiazkach medycznych jest bardzo malo o tym, leków wogole na to nie ma oprocz oczywiscie tych dla kobiet,a wiec skad sie bierze natuaralna ginekomastia nie powiazana z okresem dojrzewania?jak ja zwalczyc ?brac caly czas antyestrogeny? to nic nie da? zoperowac?,dodam ze osoby z naturalna ginekomastia,charakteryzuje gladkie zalane cialo,z miekimi miesniami mimo cwiczen i dobrej diety,niejasna jest sytuacja hormonalna, bo duzo mezczyzn majacych ginekomastie i jest bardzo bujnie owlosiona na ciele co by swiadczylo o wysokim DHT ktory to powininm blokowac dzialanie estrogenow, jednak tak nie jest,wydaje sie to nie logiczne, ci sami faceci maja tez kobieca budowe ciala, ale jadra maja normalnej wielkosci wiec nie maja syndromu Klinefegera, czesto tluszcz odklada sie im w nadmiarze na udach biodrach i posladkach czyli miesjach typowych dla kobiet, charakterystyczne jest ze wraz z ginekomastia idzie w parze stulejka i lekki niedorozwoj penisa charakteryzujacy sie krotkim wedzidelkiem ale i niewielkimi rozmiarami pracia ale mieszczacymi sie w dolnej normie,w organizmach tych mezczyzn zauwazono tendencje do gromadzenia jonow sodu a w mniejszej ilosci potasu, co skutkuje sucha skóra,czesto ci meczyzni cierpia na nadcisnienie spowodowane retencja płynów, co ciekawe slabo reaguja n antyestrogeny jak nolwadex czy femara, a nawet DHT ktory powoduje u nich przerost prostaty bardzo szybko.Zazwyczaj ginekomastia nie jest duza jednak widac i czuc, twardy guzek pod sutkiem, ,niestey lekarze to bagatelizuja gdyz poprostu brak im wystarczjacaej wiedzy, zazwyczaj mowia ze "taka twoja uroda",tak naprawde ten artykul nasuwa wiecej pytan niz odpowiedzi,naturalna ginekoamstia jest o wiele trundiejsza do zliwkidowania i bardziej tajemnicza niz gino wywolane braniem sterydow bo tu odrazu wiadomo co i jak i mamy gotowy schemat., jaka role odgrywa tu progestren? moze to wina jakiegos niezlokalizowanego gruczolaka?ale leki jak bromokryptyna tez nie wiele pomagaja w naturalnej ginekomasti.Bardziej podatni na nia sa mezczyzni o endomorficzej budowie a wiec jakas role odgrywaja tu hormony tarczycy , ale jaka? tak naprawde to dlugo pozostanie to niejasne gdyz lekarze zbagatelizowali problem ginekomasti, ktory jest jednym z szerego ubjawow nieznanego zaburzenia dotykajacego ok 10% męzczyzn,napewno wine za to ponosza tez receptory.

p.s aleks czemu skasowales poprzedni????

nauka to podstawa

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Aleks Moderator
Ekspert
Szacuny 2236 Napisanych postów 14756 Wiek 46 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 185199
Skasowalem gdyz Twoje dalsze wypowiedzi pokazaly ze nie masz pojecia o prawidlowej diecie,treningu...
Same uzycie lekow nie zmieni nic w Twoich problemach dopoki nie nauczysz sie inaczej odzywiac oraz trenowac.

Zmieniony przez - Aleks w dniu 2007-01-21 22:41:23

Chcesz byc naprawde wielki.... to skup sie na swojej diecie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 105 Napisanych postów 10949 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 65995
Dokładnie.

Naprawdę niebezpieczny człowiek nigdy nie grozi.
[ON]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10889 Napisanych postów 49856 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
ja to mysle ze gino to ma znacznie wieksze problemy z psychika niz z sama ginekomastia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 70
ale nie dales mi wtedy dokonczyc, otoz ja wczesniej przez te wszystkie lat astowsowalem tez inne diety i mam pojecie uwierz, ale ze nie przynosily rezultatow ,bez wzgledu na trening i diete to stosuje teraz to co napisalem i jest tak samo jakbym stosowal wszytkie inne poprzednie diety i treningi, nic sie nie zmienia, np tak samo wygladalem jak jadlem 8 posilkow dziennie po 5000kcal i tak samo wygladam jedzac 2000kcal w 1 posilku dziennie,tak samo wygladam jak robie 20 powtorzen i tak samo jak 4 powtorzenia robie i wszystko pomiedzy
poprostu licze ze moze ktos tu trafi przypadkiem i cos madrego doradzi, nie tylko dla mnie sa tez powtarzam inni ktorzy maja takie problemy jak ja!!!nierozumiem dlaczego inne o wiele durniejsze tematy i wciaz powtarzane tkwia na forum a moj orginalny i powazny temat leci po 2 dniach? nawet mój przyjaciel eor prosił zeby nie kasowac.
poprostu nie robic tu spamu i niech wypowiadaja sie osoby kompetetne w temacie , np ty aleks mozesz jak ci si echce ozpisac tu przykladowa diete i trening jesli tak krytykujesz moja teraz , ale zapewniam ze napewna juz ja stosowalemkiedys bez zadowalaych skutkow, to trzeba chemi a nie diety juz!

nauka to podstawa

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10889 Napisanych postów 49856 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
ile wazysz i jaki masz poziom bf%???
i przy jakim wzroscie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 70
waze 85-90 kg przy 182 cm,bf% z wagi elektronicznej w aptece wynosi 19%,ale wiekszosc tergo gówna mam na tylku i udach bo talia szczupka 80cm w pasie i zarysowane mienie brzuchaa nawet po treningu prazkowane ramiona,za to od pasa w dol klocek bez ksztaltu z wielka dupa,tak ze jak zlapie falde na dupe to on ok 9-10 cm po scisnieniu a na brzuchu tylko 3cm,przez to typowa sylwetka gruszki mimo ze obrecz barkowa rozbudowalem na granic mozliwosci tak ze leb juz za maly sie wydaje

nauka to podstawa

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 105 Napisanych postów 10949 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 65995
Zamaż twarz, zrób foto i wklej tu.

Naprawdę niebezpieczny człowiek nigdy nie grozi.
[ON]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Aleks Moderator
Ekspert
Szacuny 2236 Napisanych postów 14756 Wiek 46 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 185199
Wklej zdjecia.

Chcesz byc naprawde wielki.... to skup sie na swojej diecie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 105 Napisanych postów 10949 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 65995
Napisz jakie badania przechodziłeś hormony itp.

Naprawdę niebezpieczny człowiek nigdy nie grozi.
[ON]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 70
ja wlasciewie nie wiem co mam bo objawy mam jak przy niedoczynnosci: niemoge schudnac mimo niskokalorycztej bogatobialkowej diety ok 1500 kcal dziennie i do tego 3 godziny dziennie aerobik i 3 razy w tygodniu silownia, mam celulitis na tylku nawet, jestem spuchniety woda, mam sucha luszcaca sie skore zatkane pory ale teraz objawy nadczynnosci:od 5 lat stan podgoraczkowy ok 37,5 , pobudzenie nerwowosc, , ciepla skora, niepokoj, klopoty ze spaniem, szybkie bicie serca, wyniki mam w normie otoo niektore z nich: ATNY-TG <20.0 (ponizej40 IU/ml ,ANTY-TPO 13 (norma ponizej 35IU/ml) ,testtosetron2,52 (3.0-10.6ng/ml) ,fT4 13.88pmol/l (norma 9.0-24.0 pmol/l) , TSH 0.856mIU/I (norma 0.35-5.5mIU/I) ,PROLAKTYNA 210.65 uIU/ml (45-375) , PROGESTERON 2.57 nmol/l (0.9-3.9) , MORFOLOGIA KRWI: LEUKOCYTY 6.72,ERYTROCYTY 4.84, HEMOGLOBINA 14.8 , HEMATOKRYT 41.2 ,MCV85, MCH 30, MCHC 35,RDW 12,HDW 2,45,PLYTKI KRWI 157, MPV 10, NEUROCYTY 3.03, LIMFOCYTY 2,75 , MONOCYTY 0,48, EOZONOCYTY 0,19 ,BAZOCYTY 0.05 , LUC 0.21 ,%NEUROCYTOW 45, %LIMFOCYTOW 40, % MONOCYTOW 7.2 , % BAZOCYTOW 0.8, % LUC 3.1, CHCM 34 ,OB 2 ,znowu TSH 2.173 mlU/l , ASO 10 IU/ml, CRP 0.12 mg/l ,TSH 1.357 mlU/I MOCZ: GLUKOZA ,BILIBURINA,CIAAL KETONOWE,ERYTROCYTY,BIALKO,AZOTANY,LEUKOCYTY-negatywny , CIEZAR WLASCIWY 1.010, PH 6.5 ,UROBILIGEN 0.2 E.U./dL ,GLUKOZA W OSOCZU 104 na czczo , SUROWICA: BILIRUBINA 0.9 , ALAT 22 , AspAT 22 , GGTP 14 , AMYLAZA 77 , ponadto nieznacznie obnizone FSH i LH ,ESTRADIOL W NORMIE , EKG, USG JAMY BRZUSZNEJ, ECHO SERCA, RTG KLATKI, GASTROSKOPIA(, SPIROPMETRIA, POSIEW NESIENIAI MOCZU WSZYSTK TO OK

tu np ostatnie proby watrobowe tez prawie w normie:
ALAT 40 U/I (5-41)
AspAT 51 (5-37) czyli troche za wysokie ale o moze byc od cwiczen na silowni
GGTP 16 (8-55)
MOCZNIK- 48 (10-50)

ESTRADIOL E2 122 pmol/l (28-156)
PROLAKTYNA 157 uIU/ml (86-324)

teraz np karta informacyjna po pobycie w szpitalu na diagnozie tych objawow ,tez wszystko ok wyszlo
RR 125/75 mmHg -mmHg

morfologia:
WBC tys/uL 5
RBC mln?uL 4,81
HGB g/dL 14,4
HCT % 40,9
MCV fL 85
MCHC g/dL 35,2
PLT tys/uL 151
NEUTR % 54
EOS % 2
BASO % 0,2
LYMPH % 35,2
MONO % 8,6

biochemia:
NA mmol/L 141
K 3,9
CL 101
Kreatynina mg% 0,9
Cukier 90

Proteinogram:
Bialko calk g/L 78
Albuminy g/l 46,9

MOCZ: BAD OGOLNE:
Cw-1010
ph-7,0
B /-/
L -POJ
E-/-/
pro/-/
glu/-/
ket/-/
Badania hormonalne:
FSH-3,61 mIU/ml (1,5-12,4)
LH- 8,83 mIU/ml
TSH- 1,76uIU/ml
FT3- 4,5 pmol/l (4-6,8)
FT4- 19pmol(12-22)
testosteron- 6 ng/ml (3-10)
Prolaktyna-0 min-355uIU/ml
prolaktyna -60 min 2386uIU/ML po 10 mg METOCLOPRAMIDU
EKG:normogram.rytm zatokowy miarowy ok 75/min,przebieg pobudzen w granicach normy

Kortyzol-8.00- 318 nmol/l(138-690}
20.00 -252 nmol/l
ACTH-8.00-5 pg/ml
BADANIA RADILOGICZNE KLATKI:
drobne zrosty na zarysach przepony
katy p-z w uwidocznionych fragmentach wolne
pola plucne bez zageszczen miaszowych
sylwetka sercowo naczyniowa w normie


TERAZ WYNIKI GASTROSKOPI Z PRZECIAGU PARU LAT:
lat 18
przelyk o prawidlowej perystaltyce i rysunku sluzowkowym.
wpust kurczy sie prawidlowo,okolica po dwpustowa(w inwersji)bez zmian.
zaladek zwyklej wielkosci i ulozenia o zywej perystltyce,zawiera niewielka iloscprawidlowo zabarwionej tresci sluzowej.Wokolicy przedodwziernikowej od strony sciany tylnej delikatna impresja
powodujaca wpuklanie sie zaladka do wewnatrz.zmiany w zakresie glowy trzustki
.DYSPEPSIA FUNCIONALIS SUSP

LAT 21
Przelyk z pojedyncza nadzerkanad wpustemdlugosci ok 30mm/na 9-tej.
Wpust z typowymi cechami endoskopowymi przepukliny wslizgowej rozworu przelykowego przepony,pozatym sklepienie zaladka bez zmian
,zaladek o zachowanej perystaltyce,jeziorko sluzowe obfite,prawidlowe zabarwienie,faldy trzonu pogrubiale,o regularnym przebiegu,na ich szczytach wyraznie odcinaja sie zmiany wysiekowo-rumieniowe,antrum,pojedyncze zmiany zapalne,odwziernik drozny
rozpoznanie:erosio cardiae.hernia hiatus oesophagi.gastrtis chronica

lat 23
w polowe przebiegu przelyku drobny polip usunieto w calosci
wpust i okoli abez zmian.przelyk bez zmian
jeziorko typowe,klarowne
blona sluzowa zaladka zmieniona zapalnie z pstrym zaczerwieniem
odwizrnik ksztaltny drozny,dwunastnica bez znmian

lat24
przelyk i wpsu bez zmian
jeziorko sluzowe podbarwione zlcia
ufaldowanie blony sluzowej krete niezupelnie wygladza sie podczas insuflacji powietrza

25 lat
przelyk przekriwony ,granica lini"z" zatarta,wpust szeroki ,ziejacy
, w zaladku zalega duzo plynnej tresci podbarwionej zólcia,perystaltyka sciany zaladka leniwa,elastycznosc prawidlowa
wnioski:reflux esophagitis
TEST NA H.PYLORY ZAWSZE UJEMNY


TOMOGRAFIA KOMPUTEROWA
jescze tomografia komputerowa jamy brzusznej:
badanie CT jamy brzusznej wykonano w warstwie 5 mm przed i po podaniu kontrastu iv
nerki obie prawidłowej wielkosci polozone bez zastoju w ukm-ach bez konkramentow
sledziona prawidlowa
trszustka jednorodna nie powiekszona
watroba prawidlowej wielkosci,jednorodna,o nieco obnizonej gestsoci jak w zwyrodnieniu tluszczowym??
pecherzyk zolciowy bez wapeinnych konkrementow
drogi zolciowe ni eposzerzone
w przestrzeni zaotrzewnej nie stwierdzono powiekszonych wezlow chlonnych
sciana zaladka nieco pogrubiała jak w gastritis




TRUS
jescze badanie TRUS
gruczol krokowy symetryczny,bez cech wpuklania sie do swiatla pecherza moczowego.
objetosc gruczolu ok 30 ml
echostruktura mieszana,granice stref zatarte
okolocewkowo ogniskowe zwapnienia.innych zmian ogniskowych nie stwierdzam.
obraz jak w przewleklym stanie zapalnym.torebka zatarta ,slabo oddzielajaca sie od otoczenia.jej ciaglosc nie mozliwa do przesledzenia,otoczenie gruczolu wolne.obraz pecherzykow nasiennych prawidlowy


od siebie dodam ze najgorszy teraz jest ten rybi, nieswiezy zapach, takiego zgnilego moczu, mimo ze myje sie 4 razy dziennie juz, pod napletkiem jst wilgotno, ale posiew moczu mamzawsze jalowy,zapach ten znika na czas leczenia antybiotykami ale po kuracji szybko powraca

nauka to podstawa

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

Prosze o porade

injelly