SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Moja dieta redukcyjna do sprawdzenia, poprawek, / pomocy!

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3567

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 188 Napisanych postów 65575 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 188925
Na poczatek ACT (4 tygodnie), jezli nie dasz rade robic obwodow, bo jest za duzo ludzi to daj znac a zmnienimy.
https://www.sfd.pl/TRENING_CYKLICZNY_DLA_PAŃ-GRUPA_B-t113704.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 92 Wiek 39 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 330
Bardzo dziękuję za rozpiskę treningu, wybieram właśnie który model dla mnie ;p Wydrukowany program zabiorę ze sobą na siłownie i pokażę tym tam na miejscu, aby mi pomogli - tzn pokazali co na czym i jak się robi bo ja jestem total zielona :)

Mam pytanko co do śniadania. Mogłabym jeść jajecznicę z np. 2 całych jaj posypaną szczypiorkiem i np z grzybami/pieczarkami?

I co z tym jednym posiłkiem w pracy - 2 śniadanie. Co wtedy najlepiej zjeść? Nie bardzo wiem, a chciałabym by było jak najlepiej :)

Z góry dzięki za odpowiedź. Założyłam sobie kalendarz/dziennik książkowy, w którym będę sobie pisać co każdego dnia zjadłam i jakie ćwiczenia zrobiłam.

Carpe diem!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 517
Hejka:) właśnie przeczytałam twoją wypowiedź, obejrzałam zdjęcia. Cóż, muszę przyznać że na zdjęciach to widzę siebie, też mam problem szerokich bioder (teraz niewidoczne z powodu boczków, ochyda). Jestem nieco wyższa ale reszta problemów ta sama. Moją motywacją w tej chwili jest zbliżające się lato i marzenie o opalaniu się w pięknych stroju kąpielowym Pożyczyłam kasety z kolekcji fitness od kumpeli i biorę się Trzymam za ciebie kciuki:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący