SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Moja dieta - masa

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1324

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 59 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 5284
ZAPOTRZEBOWANIE : 2600 kcal

ilość białka - 2g / kg = 130g / dzień
ilość węglowodanów - 6g / kg = 386g / dzień
ilość tłuszczy - 1,3g / kg = 83g / dzień

3 LITRY WODY !

I Śniadanie :
Jogurt (250g) - B 7g / WW 32,5g / T 2g
Banan bez skórki (średni 150g) - B 1,2g / WW 23,2g / T 0,3g
Nasiona słonecznika (50g) - B 12,2g / WW 9,3g / T 22g
Rodzynki suszone (40g) - B 0,8g / WW 28,6g / T 0g

razem 21,2g / 93,6g / 24,3g


II Śniadanie :
chleb razowy (3 kromki) - B 6g / WW 66g / T 0g
Margaryna na chleb - B 0g / WW 0g / T 4g
Ser żółty (3 plastry) - B 8g / WW 0g / T 6g
Herbata(+2 łyż. cukru) - B 0g / WW 10g / T 0g
Szynka z indyka (4 plasterki) - B 24g / WW 0g / T 2,6g

razem 38g / 76g / 12,6g


III Obiad :
Ryż (100g) - B 7,9g / WW 76g / T 1,25g
Piers z kurczaka (100g) - B 24g / WW 0g / T 1.6g
Surówka, ogórek lub pomidor
Oliwa z oliwek (10g) - B 0g / WW 0g / T 9,4 g

razem 34g / 80g / 13g


IV Kolacja :
Makaron (100g) - B 12,4g / WW 72,7g / T 1,47g
Sos z chudego m. wołowego(100g) - B 14g / WW 3g / T 4,5g
Marchewka - B 0,7g / WW 3,7 / T 0,1g

razem 27,1g / 79,4g / 6,07g

V Kolacja 2
chleb razowy (2 kromki) - B 4g / WW 44g / T 0g
Margaryna na chleb - B 0g / WW 0g / T 4g
Herbata(+2 łyż. cukru) - B 0g / WW 10g / T 0g
Szynka z indyka (3 plasterki) - B 18g / WW 0g / T 1,95g
Oliwa z oliwek (10g) - B 0g / WW 0g / T 9,4 g
Nasiona słonecznika (25g) - B 6,1g / WW 4,6g / T 11g

razem 28g / 58,6g / 26,4g


Ogółem : B - 148g
WW - 387g
T - 82,3g



Moja wyga 64-65kg, wzrost 175, wiek - juz nie nastolatek ;) cel chyba oczywisty - masa.
Do oleju z oliwek sie jakos zmusze (chociaz tu mam pytanie czy mozna calkiem zastapic np. slonecznikiem bo to cholernie niedobre czy niebardzo ? )ale zeby wpierd**ac platki na mleku albo tran juz nie ma bata :] Takze albo musialoby zostac cos z tych produktow albo zastapic je czyms jadalnym.
Szczerze mowiac nie chce sie zmuszac i jesc czegos na sile bo to sie chyba mija z celem a efekt moze byc odwrotny i dam sobie tylko spokoj :/ ale te kilka kilo by sie przydalo wiec poczytalem pare rzeczy na forum i opierajac sie na na tym staralem sie ulozyc taka, ktora pokrywa moje zapotrzebowanie i jest jadalna :) W niektore dni zeby nie zrec wkolko tego samego mam zamiar zastepowac niektore rzeczy innymi prodyuktami min. rybka na obiad, troszke ziemniaczkow, jajkami na sniadanko czy chlebem razowym z dzemem i twarogiem. Aha w tygodniu zamowie carbo bo czytalem ze bardzo przydatne po treningu.
Da sie na tym przytyc czy lepiej wogole sobie darowac ? :)
W razie czego link do diery w officie bardziej przejrzysty - http://rad3on.neostrada.pl/DIETA.doc

Z gory dzieki wszystkim doswiadczonym i chetnym do pomocy :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 59 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 5284
odswiezam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 59 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 5284
kurcze no pomoze kto ? :(
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 168 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2515
Eeeetam :P tran nie jest zły ... ale co do oliwki to sie zgadzam....fuuuujjj ;P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 185 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 12900
Do I sniadania daj płatki owsiane + mleko a do II sniadania daj wiecej białka np. Kefir lub twróg.

Na kolacje za mało białka.. Dodaj twarogu chudego, a tak to chyba dobrze.
Posiłek potreningowy to tam był sobie dał kasze jeczmienna lub ryz.

A tak to chyba git...

Banan bez skórki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 99 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1207
daj na snioadanier wicej bialeczka. pamietej ze carbo to jest uzupelnienie diety i trzeba go uwzglednic w rozpisce

************************************************************************************************************************
************************************************************************************************************************
************************************************************************************************************************

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 59 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 5284
zlitujcie sie tylko nie platki owsiane z mlekiem na sniadanie :D prawie w kazdej diecie to jest z tego co widze ale ja poprostu tego nie trawie :) napewno da sie to czyms zastapic :]
i z ktorego posilku odjac wtedy bialka bo i tak jest go troszke za duzo zdaje sie ?
twaroszku spoko moge dolozyc do kolacji czy tam sniadania bo to sie akurat da zjesc tylko nie platki i mleko :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 59 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 5284
o wiem moze byc w pierwszym sniadaniu 1 jajko gotowane i kromka chleba razowego a rodzynki po treningu ? :D to bedzie jakies 30g bialka na pierwsze sniadanie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1529 Wiek 36 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 9814
jak nie lubisz to wsuwaj normalnie jajecznice z serem i pomidorem i do tego razowiec.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

podział kalorii a doba

Następny temat

Ocencie !

BF