SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Mieszanie

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 356

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 23 dni Przeczytanych tematów 37
Witam, już przez pewien czas ćwiczę, dlatego chciałbym zacząć zażywać suplementy,a mianowicie posiadam:
-SFD Kreatyna
-Beta Alanine
-BCAA Max Support
-ALLNUTRITION CAFFEINE

Prosiłbym o porady z zakresu dawkowania i czy mogę taki mix w ogóle mieszać, słyszałem że kofeina i beta alanina to świetna przedtreningówka.
Pozdrawiam ;)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Szacuny 4697 Napisanych postów 43277 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 346482
1. Sposoby dawkowania kreatyny:
1) Suplementacja stała:
5g dziennie o dowolnej porze dnia
Lub tylko około treningowo, czyli 5g przed treningiem oraz 5g po treningu.

2) Suplementacja cykliczna (6-12 tygodni) :
DT: 5g przed + 5g po treningu
DNT: 5g o dowolnej porze dnia

3) Suplementacja z fazą nasycenia (do 6tygodni) :
Pierwsze 5-7 dni 20-30g podzielone na porcje po 5g.
Kolejne dni po 3-5g.

13. Dawkowanie Beta Alaniny:

3-5g dziennie podzielonych na 1-2 porcje. W Dni treningowe może być przed i po treningu.

12. Dawkowanie BCAA:

Przynajmniej 1g czystego BCAA (nie produktu) na każde 10kg masy ciała. Przed lub/i w trakcie treningu siłowego

Co do kofeiny to proponuję zacząć od jednego tabsa
1

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 23 dni Przeczytanych tematów 37
Jasne, jeśli chodzi i kofeinę, chcę zobaczyć zachowanie organizmu, dziękuję bardzo za pomoc
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5565 Napisanych postów 7397 Wiek 38 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 229176
iRamis
Jasne, jeśli chodzi i kofeinę, chcę zobaczyć zachowanie organizmu, dziękuję bardzo za pomoc
Jesli nie jesteś odporny na stymulanty i nie pijesz kilku kaw dziennie to zobaczysz efekty :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 23 dni Przeczytanych tematów 37
Kaw pije czasem nawet i kilkanaście, ale wiadomo taka postać kofeiny może mieć inne efekty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3631 Napisanych postów 62401 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 675730
W suplementacji bardzo rzadko spotykane są takie połączenia produktów, które by nie były zalecane z różnych powodów. Jedne połączenie, na które warto zwrócić uwagę, to spalacz tkanki tłuszczowej z przedtreningówką. Oba produkty zawierają kofeinę, czasami nawet spore ilości. Połączenie ich mogłoby być niebezpieczne dla naszego samopoczucia i pracy serca.

Jak najbardziej można połączyć BCAA, beta-alaninę, kreatynę i kofeinę.

BCAA minimum 1g/10kg masy ciała przed i w trakcie treningu. Beta-alanina 4-5g przed treningiem. Kreatyna 5g dziennie. Kofeina 200mg gdy odczuwasz zmęczenie.
1

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10249 Napisanych postów 116994 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1381323
Jakie masz obecnie cele treningowe, masa redukcja itp ?

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 23 dni Przeczytanych tematów 37
Mam 192 wzrostu i 93kg wagi, trochę siebe zaniedbałem, moim aktualnym celem jest redukcja, oraz nabranie masy mięśniowej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3631 Napisanych postów 62401 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 675730
Cel treningowy może być jeden redukcja tkanki tłuszczowej lub budowa masy mięśniowej. Nie da się niestety realizować dwóch celów jednocześnie. Jeżeli nie masz niskiego poziomu tkanki tłuszczowej, to zdecydowanie sugeruję redukować do niskiej jej wartości. Pozwoli to później na budowanie lepszej jakości mięśni. Im poziom ten jest wyższy, tym bardziej się niestety otłuścimy.

Przeanalizuj więc co ma w tej chwili sens i skup się właśnie na tym. Jeżeli nie wiesz, to możesz wrzucić zdjęcia sylwetki i pomożemy Tobie w tym.


Zmieniony przez - domer w dniu 2019-08-03 00:43:51
1

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 23 dni Przeczytanych tematów 37
W takim razie dzięki wielkie za pomoc, jestem zupełnym laikiem, dlatego przed moimi działaniami wolę się spytać osób, które się na tym znają, przy 192cm i 93kg, mam 112cm w pasie i 68cm w klatce piersiowej, kiedyś w pasie miałem 80 i ważyłem 76kg, w takim razie odwołując się do sugestii, chciałbym się skupić całkowicie na redukcji tkanki tłuszczowej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10249 Napisanych postów 116994 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1381323
Tą kjlatkę to dobrze zmierzyłeś, aby w pasie mieć 2 x więcej niż w klacie to coś nie tak.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pre workout.

Zestaw 1