SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Metka a Mleko ?

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 4828

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 1528 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 9791
to bylo jakies 16 kg temu ;]

MY BODY IS A MACHINE

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 1834 Wiek 38 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 52690
Zawolajcie Oskara, niech on rozstrzygnie ten spor, bo widac, ze sie chlopak zna na rzeczy:P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 3967 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 24190
oto jestemale ja tu jestem jeszcze laikiem

mleko z wchłanialnością mety nie ma nic wspólnego tak samo jak z poprawą definicji
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 1528 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 9791
a dzis rano w MD wyczytalem ze mleko dla sportowcow dysc. silowych jest obok napojow specjalistycznych lepsze od samej wody bo dostarcza bialka daje plyn(czyyt woda) niweluje zakwasy i poprawia regeneracje.

MY BODY IS A MACHINE

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 607
ale jednak te cukry tez daje, zreszta czlowiek jest jedynym dorosłym ssakiem ktory pije mleko. a i przypomniało mi sie ze mleko do płatek mozna zastąpić jogurtem naturalnym czy czyms takim.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1226 Napisanych postów 26443 Wiek 39 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 298508
a ja kiedyś czytałem, że żadnych tabsów nie powinno się popijać mlekiem
mleko daje trochę cukru, więc raczej niezbyt widzę picie litrów mleka na definicji
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 919 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 12918