SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Mój domowy plan ćwiczeń

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1062

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 343
Wstęp
Witam, niedawno stuknęła mi 16-stka - myślę, że to odpowiedni czas do nabrania ładnego wyglądu. Chciałbym was prosić o ułożenie planu pod mój sprzęt. Próbowałem ułożyć sam jednak wiele ćwiczeń w moim planie się powtarzało, różniły się tylko ułożeniem ławeczki.

Chciałbym abyście pomogli mi ułożyć plan ze skutecznymi ćwiczeniami + ile serii po ile powtórzeń.
Czytałem, że jeśli chcę tylko na wygląd (tak jak w moim przypadku) to dobrze jest ćwiczyć 6x w tygodniu każdą partię 2x. Trening ma być krótki ale intensywny. Prosiłbym właśnie o ułożenie takiego planu.

Sprzęt
Sprzęt który na chwilę obecną posiadam:
-hantle 10 kg z możliwością regulowania ciężaru
-sztanga 30 kg (z biegiem czasu dokupię ciężary)
-ławeczka regulowana + modlitewnik

CEL
Moim celem jest tylko i wyłącznie wygląd. Nie chcę mieć łap jak wszyscy kulturyści. Chciałbym po prostu ładnie wyrzeźbić sobie sylwetkę, aby była wysportowana. (lans bez koszulki ^^)

Dodatkowe ćwiczenia + dieta
Myślałem także aby wykonywać codziennie po ćwiczeniach na sprzęcie ćwiczenia takie jak:
-bieg - 2 okrązenia trucht > 1 sprint (tak przez około 10 min) - Nazywa się to HiTT czy jakoś tak ;P
-50 brzuszków
-50 przysiadów
-Bieg po schodach

Oraz Dieta 1500 Kcal:
-tylko woda mineralna (jeśli chodzi o picie)
-szklanka soku grejphrutowego przed treningiem (pomaga na spalanie)
-chude mięso
-dużo warzyw i owoców
-zero słodyczy
-ryż, ew. kasza

DODAM
Że mam 175 cm wzrostu i ważę około 80 kg. Chciałbym także spuścić te 5 kg dlatego te dodatkowe ćwiczenia.
Ale prosiłbym was głównie o napisanie porządnego planu dla mnie + czy te ćwiczenia nie będą szkodziły mojej rzeźbie

Pozdrawiam i przepraszam za fatygę

Zmieniony przez - Jointero w dniu 2011-05-04 19:57:42
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 2133 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 22977
+ czy te ćwiczenia nie będą szkodziły mojej rzeźbie
O jakiej rzeźbie tu mowa ?

Poczytaj tematy podwieszone, ułóż PORZĄDNY plan i daj go pod ocenę.
Zwiększ też kaloryczność posiłków, bo przy takiej diecie nie zbudujesz jakiejkolwiek sylwetki...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 48 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 555
przy takiej kalorycznośći to ty te mięśnie które będziesz chciał mieć spalisz o jaką rzeźbe ci chodzi bo z tego co rozumiem dopiero masz zamiar ćwiczyć czyli przy wzroście 175cm i 80kg wagi to pewnie troche schaba z ciebie jest ułuż osbie plan na rzeźbe ale nie wygładzaj sie bo będziesz wyglądał gorzej niż teraz
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Rekompozycja - porady

Następny temat

FBW na mase - PROSZE O OCENE :D

Fruzelina