SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Low Carb do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 918

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Wiek 24 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 696
Cel :redukcja
Płeć : mężczyzna
Wiek : 20
Waga : 126
Wzrost : 186
Obwód klatki :128
Obwód ramienia :
Obwód talii :
Obwód uda :
Obwód łydki :
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 40+%
Aktywność w ciągu dnia : praca zmianowa 24h pracy/48h wolne.Kimam więc w miarę spoko
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : FBW 3x wTygodniu i aeroby potreningowo:http://www.sfd.pl/Full_Body_Workout_do_oceny_LC-t1108789-s2.html#post3
Odżywianie : mam słabość do słodyczy, ale staram się ograniczać
Cel : redukcja rozłożona w czasie
Ograniczenia żywieniowe :nie mam
Stan zdrowia : ok
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia,rower poziomy-pionowy
Stosowane aktualnie preparaty:all witamin&minerals allnutrition,Beef Aminos,Białko SFD wpc protein plusv2,Cellucor SuperHD,BCAA w DT 20g,Tauryna 1 kaps dziennie rano,Tran 1 kaps dziennie rano
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : ttak
Stosowane wcześniej diety : Wcześniej CKD z 2 miechy http://www.sfd.pl/Dieta_CKD_do_oceny-t1105280.html#post6
Tutaj do Oceny LowCarb w Dzień Treningowy i w Dzień Nietreningowy,ogólni liczę na innej stronce też i tam mi więcej kalori wychodzi w DT o 80 a DNT o 100.
Proszę o ocene i ewentuale korekty,od 1 kwietnia wchodzę na tą dietę,a wydaje mi się że już jest w miarę solidna.








Zmieniony przez - KaboomPL w dniu 2016-03-28 13:14:14
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 28 Wiek 27 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1959
Wydaje mi się, że na początek to za dużo uciąłeś kalorii. Ja bym proponował odjąć narazie ok. 800.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 888 Napisanych postów 11107 Wiek 1 rok Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 188592
Do diety dodaj tłuste ryby jak śledź , makrela czy łosoś. Co do mięsa bazowałbym na Twoim miejscu na tłustszych mięsach jak udka, podroby , wieprzowina czy wołowina . Po treningu zamiast płatków owsianych zjedz normalny posiłek z ziemniakami. Ziemniaki mają wysoki indeks sytości co pozwoli Cię nasycić.
Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Wiek 24 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 696
Nie chcę za dużo wieprza i nasyconych tłuszczy dawać(czy to jest problem jak część tłuszczy uzupelnię oliwą,orzechami,olejem lnianym?),z tym pełnowartościowym posiłkiem to nawet lepiej bo w sumie na początku patrzałem na czyste makro a później dopiero zczaiłem że mogę długo nie wytrzymac jedząc owsiankę przed i po treningu.Tylko że zamaist ziemniaków to makaron pełnoziarnisty durum wybrałem.Chyba nie ma przeciwwzskazań co do tego?.Tutaj bardziej się rozchodzi że nie chce mi się ziemniaków obierać no i niespecjalnie przepadam(jak byłem mały to cały czas mnie karmili ziemniakami to teraz mam dość xD),a za to makaron to moje ulubione źródło węgli złożonych :).

PS:aha tam na to bcaa co jest wrzucone to nie patrzcie ja po prostu sobie wrzucam całą dietę razem z odżywkami żeby mieć rozplanowane co i jak na telefonie zawsze jak zapomnę co i ile mam zjeść to sobie zaglądam.To bcaa ogolnie jest na treningu w trakcie rozgrzewki 10g wypijane,i potem tak w połowie treningu nastepny kubelek z 10g leci i jest wypijany.Tu wpisałem dla makro.Postaram się też jutro rano zmierzyć obwody i wrzucić :). W DNT jak jest wieprzowina na kolację to czasami będe zastępował makrelą wędzoną.Też patrzę na koszty diety i jakby ktoś był ciekaw to tutaj około 570 zł wychodzi bez wliczenia oliwy,rodzynkow,orzechow,lnu i białka :P.Mogłoby być taniej jakbym mięso po promocjach łapał czy coś to bym się zmieścił w 500.








Zmieniony przez - KaboomPL w dniu 2016-03-30 20:54:37

Zmieniony przez - KaboomPL w dniu 2016-03-30 20:59:11
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Wiek 24 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 696
Nie mogę edytować pierwszego postu więc podaje wymiary zmierzyłem się dzisiaj rano na czczo na luźno wszystko tylko biceps napięty.Mierzyłem się po kilka razy żeby być pewnym wyniku,pomiary tak jak tutaj http://www.kulturystyka.org.pl/modules/news/article.php?storyid=608


Cel :redukcja
Płeć : mężczyzna
Wiek : 20
Waga : 126
Wzrost : 186
Obwód klatki :126
Obwód ramienia :43
Obwód talii :130
Obwód uda :76
Obwód łydki :46
Obwód nadgarstka:19
Obwód przedramienia:36
Obwód karku:44


Zmieniony przez - KaboomPL w dniu 2016-03-31 09:44:36
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pleśn

Następny temat

redukcja do lata, prośba o pomoc , dieta do oceny

Nutel