SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kcal w diecie - problem

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1774

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 23 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1107
Witam. mój problem polega na tym, że będąc na diecie nie jestem w stanie zjeść tyle kalorii ile mój organizm tego potrzebuje.
generalnie z ujemnym bilansem wychodzi, ze powinnam jesc okolo 1800/1900 kalorii. A nie mogę dobić nawet 1000...
swoją redukcje zaczęłam 1.5 tygodnia temu, ubyło mi 5kg, aczkolwiek czuję się coraz słabsza.
potrzebuje porady czym mogę dobić te kalorie, wychodzi na to ze jem 3 posiłki dziennie, co mogę przekąsić na drugie śniadanie i "podwieczorek"?
ponadto szukam pomysłów na wysokobiałkowe potrawy, bo żeby zjeść zalecaną ilość białek również mam problem.
z góry dziękuję :)

przykładowy jadłospis:
śniadanie:
1.płatki jaglane z truskawkami, na mleku,z dodatkiem otrębów pszennych z jagodami goji oraz siemię lniane, ile się sypnie z reguły łyżeczka bądz dwie ;)
2./albo/ chleb zytni z pomidorem, sałatą, kiełkami brokuła oraz jajko
3./albo/ omlet "wysokobiałkowy" z otrębami pszennymi, na to pomidorek i sczypiorek
obiad:
1.warzywa gotowane z soczewicą
2./albo/ omlet tak jak wyzej :D
3./albo/ ryż brązowy z kurczakiem, pomieszany z pomidorem, cukinią
4./albo/ pizza na mące żytniej z mozarellą, pieczarkami, suszonym pomidorem i kiełkami
kolacja:
1. chleb zytni z serkiem wiejskim ziarnistym wymieszany z tunczykiem
2. chleb zytni z pomidorem ;)
3. chleb zytni z twarogiem poltlustym z tunczykiem szczypiorkiem

mozecie podpowiedzieć, co wyrzucić, co dodać, czego unikać jeśli cos zle :) będę wdzięczna
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7534 Napisanych postów 77854 Wiek 44 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 651394
Jak będziesz jadła chleb , pizzę to będziesz się zapychać i wtedy apetyt będzie słaby . Musisz podbijać kalorycznosc tłuszczami .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7534 Napisanych postów 77854 Wiek 44 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 651394
Tutaj możesz przeczytać o podstawach:
http://potreningu.pl/articles/290/jak zabrac-sie-za-ukladanie-diety
Zacznij od policzenia zapotrzebowania kalorycznego
http://www.sfd.pl/-t276436.html 
Jeżeli Twoim celem jest redukcja to odejmujesz ok 300kcal
http://www.sfd.pl/-t1135388.html - Źródła węglowodanów w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135440.html- Źródła białka w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4199 Napisanych postów 65208 Wiek 35 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 689509
http://m.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html

Na początek wrzuć ankietę działu i rozpiskę Twojej diety według zaleceń w regulaminie. Musimu poznać szczegóły o Tobie i Twojej diecie.




Zmieniony przez - domer w dniu 2017-07-01 13:09:22

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zmiana makro na redukcji

Bialko zestaw