SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Judo i brazylijskie jiujitsu - różnice?

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 31298

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 76 Wiek 35 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1151
Judo trenuję od kilku lat. Pewnego razu poszedłem na zajęcia brazylijsiekgo jiujitsu. Na jiujitsu pochodziłem ponad miesiąc i doszedłem do wniosku (zapewne mylnego) że obie sztuki walki niczym się nie różnią. Czy to prawda? Czy są/jakie są różnice między tymi sztukami walki?

Jesus Christ is the only way to heaven

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 10832 Wiek 43 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 38587
o to własnie chodzi. techniki są, tylko mało gdzie cwiczy je się na wyższym poziomie, bo to zabiera czas, który mozna przeznaczyc na nage-waza.
czy to jest złe? nie. rzuty warte parteru. i nie ma to jak godzina rzucania w biegu urozmaicana seriami uchi-komi
taka jest po prostu specyfika treningu, podporzadkowana sportowi i to też ma urok.

Zmieniony przez - Jodan w dniu 2006-05-19 12:31:25
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 12917 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 85996
judo sportowe ma więcej ograniczeń niż BJJ , nie zakłada sie w nim dźwigni na np kolana czy stawy skokowe.

w BJJ jest więcej technik kończących ale mniej rzutów ( chyba )

BJJ zakłada walke po obaleniu przeciwnika
w JUDO częste sąsytuacje żę po rzucie dodawane są punkty i ju tyle

jeśli sie pomyliłem to neihc mnie ktośpoprawi i dopisze bo pewnie więcej róznic jest
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący