SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak uwidocznić mięśnie brzucha?

temat działu:

Szybkie pytania bez logowania

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1277

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Cześć otóż mam pytanie dotyczące uwidocznienia mięśni brzucha , przed masą przy wadze 70 kg miałem widoczne mięśnie brzucha ale też nie tak jakbym chciał natomiast po masie ważyłem 83 kg i mieśnie brzucha nie były już widoczne praktycznie wogóle obecnie zredukowałem 3 kg i ważę 80 kg jednak brzuch oczywiście nadal pozostawia wiele do życzenia i moje pytanie brzmi do jakiej wagi (mniej więcej) muszę zejść aby uwidocznić 6 pack , dodam że obecnie mam 17 lat 182 cm wzrost , trenuję od 2 lat wyniki przed masą przy wadzę 70 kg to :110 kg przysiad 90 kg ławka 140 kg martwy ciąg natomiast obecne wyniki przy wadze 80 kg to 130/115/180 , z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6507 Napisanych postów 62299 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 777657

To jest trudna do rozwikłania kwestia bo na wygląd mięśni brzucha składają się dwa podstawowe czynniki. Po pierwsze ich masa mięśniowa. W okresie budowania masy mięśniowej rozbudowujemy wszystkie partie mięśniowe w tym również brzuch. Dlatego musimy sensownie zaplanować swój plan treningowy żeby objął swoim zakresem także treningu brzucha. Teoretycznie progresja w podstawowych ćwiczeniach siłowych jest w stanie je rozbudować, ale w praktyce najczęściej trzeba jakieś konkretne ćwiczenia na brzuch dołożyć do planu treningowego.

Po drugie musimy mieć odpowiedni poziom tkanki tłuszczowej w organizmie. Dlatego tak istotne jest podczas okresów budowania masy mięśniowej, aby kontrolować nasz poziom tłuszczu. 13kg masy to bardzo duży wzrost, ale jeśli połowa z tego to tkanka tłuszczowa to masa nie powinna tak wyglądać.