SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak cwiczyc pomocy!!!

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1018

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 211
Siema mam 15lat,170cm wzrostu i 45kilo wagi.Cwicze pozadnie juz 3 miesiace.Za nie dlugo bede mial diete na mase.Ale jak widzicie malo bardzo waze i jeszcze dorastam, jakich miesni nie trenowac zeby nie przeszkadzaly w dalszym rosnieciu. Ile razy cwiczyc w tygodniu i jak mam laczyc cwiczenia na jakie partie cwiczyc w danym dniu??
Dziiek za pomoc!!!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 209 Napisanych postów 48745 Wiek 44 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 91090
ĆWICZENIA I ZASADY TRENINGOWE: http://www.kulturystyka.pl/atlas/

JAK UŁOŻYĆ WŁASNY PROGRAM TRENINGOWY:

http://www.sfd.pl/temat214525/

ZACZNIJ OCZYWIŚCIE OD KONSULTACJI Z LEKARZEM - SPECJALISTĄ !!!

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 211
Prosze jeszcze o jakies rady.??????????
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Wiek 36 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 959
Witam!
Ćwiczę na siłowni 7 sezon 3x w tyg.(ogolny trening kulturystyczno-silowy.- kazda partia miesni 1x w tyg. ciezko, czasami dodatkowo 1x lekko)
Przy wadze 85 kg i wzroście 178 cm wyciskam w lezeniu 150 kg. Moim celem jest wycisniecie 160 kg w tym sezonie.

Kiedy mam w grafiku klatke ciezko(wtorek) mój trening wyglada tak:
-wyciskanie klasyczne: 60kg x 12, 80x10,100x8,120x6,140x3-4(max),150x1-2(max)
- rozpietki 28kg x12,38x10,48x8(max)
- wyciskanie na laweczce pochylej(w dol) 70kg x10,90x8,110x6,160x2-3(max)
- wyciskanie w maszynie siedząc:od 70 do 130 kg progresja od 12-6 powtorzen + 1-2 serie 70-50 kg dopakowanie do czucia miesniowego
- czasami na przemian dopakowanie w king Kongu lub spinanie linkami (ok.2-3 serie do czucia mięśniowego)

Klatka lekko (sobota):
- Wyciskanie na laweczce skośnej ( w gore) lub na laweczce pochylej ( w dol), w zależności od tego, które z tych ćwiczeń byly we wtorek
- rozpietki
- 1-2 serie cw. dowolnego. (dopakowanie)

Poza tym, kiedy ćwiczę triceps, często wyciskam wasko w suwnicy (rekord 140 kg)

Co sadzicie o moim treningu na klatke? Co byscie zmienili w nim, biorac pod uwage, bicie rekordu za jakies 4-6 tyg. (160 kg). W ilu seriach i jakimi ciezarami powinienem ćwiczyć wyciskanie klasyczne, aby zwiększyć sile? Jestem otwarty na wszystkie porady i propozycje.
Pozdrawiam!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 211
Ciernik moglbys sie nie w... do czyjegos posta??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Wiek 36 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 959
a to dla czego nie moge sie wpisywac w ten wątek , skoro moj post dotyczy wlasnie tematu "jak cwiczyc,pomocy!!!"? tylko dlatego,ze ty go zalozyles?
Licze na odpowiedz ludzi bardziej kompetentnych od ciebie...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 211
W sumie masz racje.Sory ponioslo mnie.Zycze efektow i zeby ci jak najlepiej doradzili.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 172 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 745
tylko sie nie pogryźcie chłopaki

"Systematyczność - fundamentem efektów"

"Co Cie nie zabije to Cie wzmocni, doda sił jak dobre słowo od wyroczni"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 63 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 823
Siema generalnie nie zażądzałbym jakiejś ostrej siłowni w tym wieku

Proponował bym trenig ogólnorozwojowy i do tego jakieś pompeczki w domu na wzmocnienie i zbudowanie wytrzymałości później poczytaj o treningach dzielonych aczkolwiek absolutnie nie rób w tym wieku i tej masie ćwiczeń obciążających kręgosłup min wyckiskaenie na barki martwy ciąg itd za to sie nie bierz.

Nie bierz się także za odżywki i magiczne środki jakie ci kumple dają, zacznij spokojnie dieta jedz dużo często i dobrze, nabierz masy i porządny plan trenigowy

powodzenia

----------------
Siłownia to jest TO i nie wolno pękać!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Masówka do oceny

Następny temat

Nowy trening na mase