SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

HIIT + Olimp Thermo Speed

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1704

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 8 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 38
HIIT + Olimp Thermo Speed - jestem w tym zielony, poradźcie, czy mogę zastosować takie rozwiązanie, i czy jest w ogóle jakiś tego sens?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 1548 Wiek 45 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 16018
No oczywiście że jest. W sumie nic innego bym nie wymyślił.
Ja posiłkuję się TSE z małą przerwą od 3 m-cy. 4 kapsy dziennie już mi wystarcza. Powyżej mam odruchy wymiotne.
Zacznij od mniejszej dawki przez tydzień i zobacz czy coś czujesz.

jaka dieta ??? Policzyłeś wszystko jak należy ?


Zmieniony przez - Sąsiadwroc w dniu 2007-08-16 13:32:38

Życie to niej**ajka...

Jestem ON przez cały rok-dietanabol 6 x ed.

Drobny cwaniak !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 140 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 16775
Siema ja biore 3 kapsy TSE zaraz rano na czczo i ide biegac 60 min jak skoncze to naprawde jestem wykończony a ubranie całe mokre TSE to taki średni spalacz ale zawsze trzeba od czegoś zacząć Jak skończe TSE to kupuje Thyrotherm bo słyszałem ze naprawde daje dobrego kopa podczas treningu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 140 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 16775