SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Gainer 737 co z nim w końcu??

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 9049

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 49
Jestem początkującym w dziedzinie gainerów kupiłem ostatnio gainer 737 i dopiero potem (niestety) przyczytałem na forum niezbyt pochlebne opinie na jego temat co do składu ale nikt nie wypowiedział się "po" tym gainerze!! Czy były jakieś przyrosty? Bo nie wiem co teraz z nim zrobić przecież nie wyrzucę! Co to oznacza że ma słabe jakościowo węglowodany i białko to znaczy że nie będzie po nim przyrostu masy czy poprostu słabsze? Bo jesli chodzi o smak i rozpuszczalność to nie jest źle, zaburzeń w układzie poikarmowym też nie ma!!! Kto wie niech się odezwie... Pozdro
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 10067 Wiek 32 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 27778
czy są po tym przyroście masy ?

a co ty chcesz po gainerze

jak już kupiłeś to nie wyrzucaj tylko staraj się go wykorzystać w celu uzupełnienia diety

nie jest to gainer najlepszej jakosci, bo w swoim składzie ma białka pszeniczne --> słabo przyswajalne

Scio me nihil scire. - Sokrates

We will never die, because we are UNITED !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 4672 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 31505
No i ty chcesz sie odzywiac samym gainerem i miec przyrosty? Pierwsze co to dieta, a gainerem ja tylko uzupelniac!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 2083 Wiek 35 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 39361