SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

FBW ABA- BAB progresja i regresja

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 109

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 26 Na forum 61 dni Przeczytanych tematów 257
Lecę aktualnie FBW 3xA. Od poniedziałku zaczynam ABA/BAB i tu pada pytanie. Czy mogę w planie A użyć tego samego planu co w FBW 3xA, ale zamienić progresję na regresję? W planie B całkowicie inne ćwiczenia, ale z progresja ciężaru. Czy regresja to w miarę porządny impuls?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9064 Napisanych postów 9543 Wiek 39 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 237431
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6463 Napisanych postów 44641 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 355305
Witaj,
tak jak napisał Monkey rozpisz te plany.

Co do regresji to jest ona jak najbardziej skuteczna

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4594 Napisanych postów 56855 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 713157
Ja bym tak nie kombinował bo skoro lecisz na planie pojedynczym to jak wejdziesz na dwa plany treningowe zamiennie wykonywane to nie jest Ci potrzebne kombinowanie z metoda prowadzenia serii.
W jednym i drugiem planie treningowym daj sobie normalną liniową progresję ciężaru i będzie szło u poczatkujacego.
Regresja jest w porządku ale trzeba mieć już pewną świadomość swojego ciała i na co możesz sobie pozwolić w treningu, a po drugie trzeba mieć też już jakieś wyniki siłowe wypracowane żeby mieć w regresach z czego ściągać.
1

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12032 Napisanych postów 121053 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1400787
Na regresje to ju zaawansowane osoby sobie mogą pozwolić, czy Ty taką osobą jesteś ?

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 26 Na forum 61 dni Przeczytanych tematów 257
6 tygodni leciałem tak:

FBW 3xA

1.Przysiad klasyczny
2.Drążek
3.Martwy ciąg
4.Military press
5.Wyciskanie wąskim chwytem
6.Uginanie ze sztangą prostą
7. Martwy ciąg

Od jutra planuję tak

FBW A/B/A-B/A/b

Plan A:
1.Przysiad
2.Drążek
3.Martwy ciąg
4.Military press
5.Wyciskanie wąskim chwytem
6.Uginanie ze sztangą prostą
7. Martwy ciąg

Plan B:
1.Przysiady przednie
2.Drążek
3.Wyciskanie sztangielek na skosie dodatnim
4.Wyciskanie sztangielek siedząc
5.Francuz leżąc
6.Uginanie sztangi na modlitewniku
7.Wiosłowanie sztangą
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4594 Napisanych postów 56855 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 713157
Co jest nie tak z tym planem treningowym. W jednym dniu dwa razy wykonujesz martwy ciąg?

Dałbym coś do A na klatkę piersiową do B przenieś sobie ten martwy ciąg.
Dodatkowo kolejność ćwiczeń musi być odpowiednia czyli nie wykonuj na przykład wiosłowania sztangą po jakichś uginaniach na biceps czy francuzach. Przenieś je na wcześniejszy etap treningu tam gdzie będziesz mieć więcej siły do pracy na ciężarze.
Jakieś sensowne ćwiczenie by się przydało na rdzeń dodać żeby go wzmocnić i zostań przy progresji.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 26 Na forum 61 dni Przeczytanych tematów 257
Jest błąd. Było i jest:

Plan A:
1.Przysiad
2.Drążek
3.Wyciskanie płasko
4.Military press
5.Wyciskanie wąskim chwytem
6.Uginanie ze sztangą prostą
7. Martwy ciąg

Plan B
1.Przysiady przednie
2.Drążek
3.Wyciskanie sztangielek na skosie dodatnim
4.Wyciskanie sztangielek siedząc
5.Francuz leżąc
6.Uginanie sztangi na modlitewniku
7.Wiosłowanie sztangą

W planie B wiosło robię po przysiadach. A w planie A martwy kiedy zrobić?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czy budowanie masy mięśniowej przy 20, 18 bf jest możliwe?

Whey vit