SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

FBW 4 Dniowe na mase do oceny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4365

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 347 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 45565
Dzięki wielkie od jutra trening! Wracam za 8 tygodni!

Pomogłem? Daj soga, zmotywuje mnie to do dalszej pomocy w temacie!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 167 Napisanych postów 4456 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 65753
Ale to jest chwyt neutrealny a nie podchwyt?

"Kazdy jest swirem - kwestia tylko na ile."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 39811
__Logan__

no i co w zwiazku z tym?

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 167 Napisanych postów 4456 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 65753
Sugerowales podchwyt a pokazales filmik z neutrelnym chwytem chyba, ze chodzilo tylko o technike podciagania bez wzgledu na chwyt.

"Kazdy jest swirem - kwestia tylko na ile."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 347 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 45565
Traktor powiedz mi proszę jeszcze czy tam gdzie jest napisane na przemiennie brzuch lub lydki to czy moge po prostu w sesi A i B robić łydki? zależy mi abrdzo na tj parti mięsniowej :)

Pomogłem? Daj soga, zmotywuje mnie to do dalszej pomocy w temacie!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 39811
__Logan__

chodzilo o technike.
jaki chwyt zastosujesz-nie ma znaczenia.

w planie widnieje podchwyt,bo cos mlodym mozgom trzeba dac,aby nie bylo placzu.

nie moge napisac,ze porecze i drazek to po prostu cwiczenia pomocnicze,wspierajace glowne boje.
trzeba pisac ,ze porecze,to TRICEPS,a drazek podchwytem,to BICEPS.
rozumiesz?

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 167 Napisanych postów 4456 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 65753
Oczywiscie :)
Jeszcze raz dzieki.

"Kazdy jest swirem - kwestia tylko na ile."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 347 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 45565
Witam odkopałem stary temat żeby w tamtym nie pisać już bo chyba go nie zauważyłeś i nie odpowiedziałeś mi Traktor. A bardzo zależy mi na twojej opini więc:

Od jakiegoś czasu mam duży problem z doborem treningu. Ćwiczę około 2lat a efekty są bardzo marne jak nie tragiczne! Od jakiegoś czasu tylko zniechęcam się do wykonywania treningu i nie wiem tak naprawdę za jaki plan się zabrać żeby były efekty.

Obecnie stosuję zwykły split 4xtydzień i ciężary wg nie ida masa również. Zaraz ktoś stwierdzi że dieta leży! Otóż nie, trzymam się diety zbilansowanej liczę zapotrzebowanie co do 1kcal zachowuję prawidłowe proporcje tłuszczów wielonienasyconych do jednonienasyconych i do nasyconych. Tutaj ewidentnie leży trening.


Jakiś czas temu stosowałem trening Traktora71 FBW 5x5 w wersji objętościowej. Stosowałęm go przez ponad 2 miesiące i o tyle co ciężary jakoś rosły w MC i Przysiadzie to w w wyciskaniu na płaskiej i na barki wg nie odnotowałem żadnego przyrostu ciężarów.

Tak więc tutaj pojawia się moje pytanie za jaki trening mógłbym się zabrać? Wrócić znowu do Treningu 5x5? To bardziej pytanie do Traktora.

Oto moje wyniki w podstawowych ćwiczeniach:

Przysiad tylni: 120x5
Wyciskanie na barki 60x7
Wyciskanie na płaskiej: 80x5 - klatka leży nie mam pojęcia co mam zrobić.
MC: 120x8

Kolejnym moim słabym punktem jest łydka. Moglibyście powiedzieć jak ja "pobudzić" zawsze stosowałem wspięcia na palce siedząc p 4 serie max stosunkowo małymi ciężarami. Ale może źle robię? Jakaś inna objętość czy coś?

Proszę o pomoc każdego kto będzie miał jakieś uwagi itp. Z góry dzięki!

Pomogłem? Daj soga, zmotywuje mnie to do dalszej pomocy w temacie!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 39811
no i widzisz-przeczytaj caly ten temat od poczatku. popelniasz ten sam blad. i za nastepne 2 lata tez bedzie podobna sytuacja. co ja mam niby ci napisac? po co? przeciez i tak po jakims tam czasie(za krotkim!),zrobisz po swojemu-inaczej.
powtorze:

potrzebujesz prosty plan,ktory bedzie opieral sie na ciezkich,zlozonych cwiczeniach,bo w takich najszybciej sie progresuje.
lecisz tym programem dluuuugo i sumennie realizujesz wszystkie jego zalozenia.
do tego przykladasz sie do zarcia oraz dbasz o regeneracje.
TO WSZYSTKO.

jesli miales problemy w pewnych bojach(cwiczeniach),to jest wiele rozwiazan,jak sobie w takich sytuacjach radzic.
jedno jest pewne: ZMIANA PLANU "NA PALE"(czyli tak,jak TY to robiles i robisz nadal),DO NICZEGO CIE NIE DOPROWADZI.

a nie! doprowadzi! DO FRUSTRACJI .

Zmieniony przez - traktor71 w dniu 2012-03-29 19:10:43

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 347 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 45565
Ok! Czyli będę dalej ciągnąć ten trening aż do widocznych efektów!

Mógłbyś mi jeszcze coś poradzić co do łydek? Niestety te 3 serie po 15-20p nie dawało nic. I jak poprawić te wyniki w klatce? przy osiagnieciu mojego maksa na 5 powtorzeń robiłem deload i znowu z zaniżonych dochodziłem do tych samych. :/

Pomogłem? Daj soga, zmotywuje mnie to do dalszej pomocy w temacie!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Split na mase do oceny.

Następny temat

Kilka pytań.

Wheya