SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

FBW 4 Dniowe na mase do oceny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4354

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 347 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 45565
Traktor mógłbyś jeszcze polecić jakieś ćwiczenie na brzuch? I odpowiedzieć na posta powyżej bo dalej stoję na tym samym problemie

Pomogłem? Daj soga, zmotywuje mnie to do dalszej pomocy w temacie!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 39811
tak ciezko dobrac sobie cwiczenia na brzuch?!

http://www.sfd.pl/Cw_na_brzuch_do_5x5-t702937.html

lydki - zacznij stosowac ciezkie,podstawowe cwiczenie,czyli wspiecia STOJAC.
rob na poczatek kazdej sesji.
sprobuj roznicowac zakresy: 5-10-15

klatka
zmien cwiczenie - inny kat

wklej filmik z technika swojego wycisku

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 347 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 45565
Ciężko nie jest tylko chciałem abyś doradził mi w lepszych. Dzieki :)

Ok a Czy moge po nogach robić łydki? Myślę że trudniej będzie mi się robić przysiad po łydkach po prostu.
Co do zakresu to zmieniać na każdej sesji raz 5 raz 10 raz 15 czy dany zakres ruchów ciągnać jakiś czas potem zastosować inny zakres i zobaczyć na czym sa najlepsze efekty? I jakie przerwy między seriami w łydkach? Zawsze stosowałęm krótki coś kolo 30-45sec.

We wtorek wrzucę technikę wycisku to ocenisz. Dzieki :)

Pomogłem? Daj soga, zmotywuje mnie to do dalszej pomocy w temacie!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 39811
"Myślę że trudniej będzie mi się robić ..."

po prostu sprobuj.

tak-ogranicz przerwy wypoczynkowe w trakcie lydek do min .

5-10-15
tak,jak napisalem.
na kazdej sesji zrobisz z innym zakresem.

rampuj,czyli nie licz serii,tylko rob,ile fabryka dala(w danym dniu).
zacznij od jakiegos malego poziomu,dokladaj w rownych skokach,az jednego dnia:nie wykonasz 5p w serii,nastepnego dnia: 10p....a jeszcze nastepnego: 15p .
oczywiscie tam,gdzie jest najnizszy zakres,czyli 5 - machniesz tych serii bardzo duzo, nie przejmuj sie. zobaczymy,jak zareaguja Twoje lydy na taka objetosc.

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 347 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 45565
Ok tylko jedej rzeczy nie rozumiem. Załóżmy że robie dzień gdzie mam tylko po 5p na serię. Mam dokładać ciężar z seri na serię aż nie już nie będę mieć siły wykonać5p czy robie objętościowo serie czyli stałm ciężarem i dokładam z treningu 5powtórzeniowego na trening?

Pomogłem? Daj soga, zmotywuje mnie to do dalszej pomocy w temacie!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 39811
pytasz o lydki? tak-stosuj rampowanie,czyli nie licz ilosci serii,lecz trzymaj sie zalozonej liczby powtorzen i rob tyle,ile bedziesz mogl(w danym dniu)

"live and die in the squat rack"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Split na mase do oceny.

Następny temat

Kilka pytań.

whey deli