SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

FBW, pomocy

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1227

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 970 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 10418
Witam, ćwiczę obecnie:
1.Przysiad
2.RDL
3.WL
4.wiosło
5.millitary press
6.podciaganie nachwyt

Otoż jest to 3 miesiąc już moich zmagań tym planem i od poczatku listopada czuję ,że nic nie idzie. Do tej pory efekty były bardzo dobre, ale czuje ,że się już wypaliłem. A więc myślałem o zmianie planu na FBW A,B . Siedzicie więcej w tym dziale, często układacie jakies plany, polecacie: więc macie może jakich plan dobry pod ręka, jakiś link, gdzie znajde dobry plan.
Lecz nie wiem jak sie zabrać tak naprawde za układanie tych planów, jestem zielony. Znalazłem taki:
A
Plecy:
-Podciaganie na drazku 2s - konieczny zamiennik/brak sprzetu
-Martwy ciag 3s
Uda:
-Przysiady ze sztanga na barkach 3s
Klatka:
-Wyciskanie na plaskiej lezac 3s
Barki:
-Wyciskanie sztangi za lub z przed głowy 3s
Tric :
-Wyciskanie wąskim nachwytem na ławce poziomej 2s
Bic:
-Uginanie ramion ze sztanga podchwytem stojac 2s

B
Plecy:
-Wioslowanie 3s
-"dzien dobry" 2s /
Uda:
-Przysiady ze sztanga z przodu 3s
Klatka:
-Wyciskanie na skośnej 3s
Barki:
-Wyciskanei sztangielek 2s
Tric:
-Wyciskanei francuskie sztanga w siadzie 2s
BIC
-Uginanei ramion ze sztangielkami mlotkowo 2s
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 524 Napisanych postów 21399 Wiek 29 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 141207
Ankiete uzupełnij i wklej z postów podwieszonych.
...
Napisał(a)