SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ehh i w koncu trafilem tutaj...

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1196

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11145 Napisanych postów 51525 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Czesc! Bez zbednych ******lnikow:
Mam 18 lat; 2,5 roku juz trenuje; 39cm w bicu, 105kg na sztandze, waga: 85kg. Zastanawiam sie juz od 1,5 miesiaca nad delikatnym cyklem (moj pierwszy raz ), bede malo oryginalny i powiem ze zastanawialem sie nad cyklem deca + winstrol. Mam pytanie czy lepiej stosować winstrol w strzalach czy w tabletkach. Bylbym wdzieczny za jakies porady oraz jakas rozpiske, poniewaz w sprawach koxu jestem totalnie zielony (aha i czy brac cos na odblokowanie).

P.S. Mam lekka ginekomastie (minimalna ale jest tzn.: jak jest cieplo to lekko mi sie sutki powiekszaja jezeli robi sie zimniej to odrazu robia sie normalne, powoli mi przechodzi ta ginekomastia) - czy jest jakies przeciwskazanie aby brac kox???

Pozdrawiam
ViRuS
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11145 Napisanych postów 51525 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
przeciwskazan nie ma jesli bedziesz bral koks typu winstrol deka a moga byc jezeli oma i meta.
co do rozpiski to w wyszukiwarce w pisz deca+wino,albo wino i bedzie. nie rozumiem ludzi ktorzy chca aby im rozpisac jak tego jest w**** na sfd szkoda zasmiecac!!!!!!!!!!!!!

masz przykladowy cykl


tydz / Deca / Winko

1. / 200 /
2. / 300 /
3. / 300 /
4. / 300 / 100
5. / 300 / 150
6. / 300 / 150
7. / 200 / 150
8. / 200 / 100
9. / --- / 100



JESTEM BOGIEM ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert