SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta redukredukcja 1500kcal

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4055

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 611 Napisanych postów 15855 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 256574
czellista
Antos098
karolcia26351
Antos - podaje ci dzisiejszy plan- rano kawa 15 g odżywki białkowej 10g oleju kokosowego, 2 śniadanie serek wiejski ok 150g +30g boczku (pieczony w piekarniku) +80g chleba żytni ego, lunch omlet z 4 jajek +50g owsianki, obiad kurczak w curry 200 kurczaka, 50 g ryżu, 10g oleju do usmazenia kurczaka , kolacja 1 kromka chleba wasa albo 1 wafle ryżowy +25g kabanosa z kurczaka


i jakie są tego efekty?



a to kolezanka juz syfu nie je? kurczak ryz olej koko


niestety je.
niestety też z powodu tych produktów będą zastoje w redukcji
to nie jest kurczak, ryż oraz olej kokosowy - to akurat są dobre produkty

im dieta lepszej jakości tym można się mniej męczyć. Kiedyś może to zrozumiesz.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 1 rok Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 138
Antos098
czellista
Antos098
karolcia26351
Antos - podaje ci dzisiejszy plan- rano kawa 15 g odżywki białkowej 10g oleju kokosowego, 2 śniadanie serek wiejski ok 150g +30g boczku (pieczony w piekarniku) +80g chleba żytni ego, lunch omlet z 4 jajek +50g owsianki, obiad kurczak w curry 200 kurczaka, 50 g ryżu, 10g oleju do usmazenia kurczaka , kolacja 1 kromka chleba wasa albo 1 wafle ryżowy +25g kabanosa z kurczaka


i jakie są tego efekty?



a to kolezanka juz syfu nie je? kurczak ryz olej koko


niestety je.
niestety też z powodu tych produktów będą zastoje w redukcji
to nie jest kurczak, ryż oraz olej kokosowy - to akurat są dobre produkty

im dieta lepszej jakości tym można się mniej męczyć. Kiedyś może to zrozumiesz.


O jaki syf ci chodzi ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 611 Napisanych postów 15855 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 256574
serek wiejski, kabanos, dziwny chleb typu wasa czy inny
o ile osoba już odtłuszczona dość dobrze będzie tolerować te produkty jak i nawet gorsze typu fast-food
o tyle jak masz dużo tkanki tłuszczowej to powinnaś jeść jak najmniej przetworzone produkty, chyba, że chcesz się potem męczyć na cardio, podduszać swój metabolizm - można i tak
JAKOŚĆ produktów ma znaczenie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1432 Napisanych postów 4660 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 87864
"kurczak, ryż oraz olej kokosowy - to akurat są dobre produkty" - fajnie zmieniasz zdanie, tutaj te prdukty sa ok, ale w poprzednim temacie makaron z wieprzowine zle. nie ogarniam Cie chlopie, doslownie.

i od kiedy to produkty jak kurczak, serek wiejski, walfe ryzowe itd warunkuja postep w redukcji? hahaha, niezla beczka smiechu z Toba tu jest.


Zmieniony przez - czellista w dniu 2018-09-04 16:01:55
1

when im going to do some mountaineering actually im going back home

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 611 Napisanych postów 15855 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 256574
czellista
"kurczak, ryż oraz olej kokosowy - to akurat są dobre produkty" - fajnie zmieniasz zdanie, tutaj te prdukty sa ok, ale w poprzednim temacie makaron z wieprzowine zle. nie ogarniam Cie chlopie, doslownie.

i od kiedy to produkty jak kurczak, serek wiejski, walfe ryzowe itd warunkuja postep w redukcji? hahaha, niezla beczka smiechu z Toba tu jest.



Zmieniony przez - czellista w dniu 2018-09-04 16:01:55


albo jesteś bezrozumny albo zwyczajnie naiwny.
Bo to, że nie umiesz czytać ze zrozumieniem już wiem.
tak makaron z białej mąki to syf
tak chleb z białej mąki to syf
tak przetworzone produkty to syf

wiesz czym jest działanie prewencyjne w jadłospisie?
wiesz jak ważny jest poziom energii witalnej na co dzień i jakie produkty mogą ów poziom zaburzać?
wiesz jak ważne jest odżywienie mózgu na odpowiedniej diecie ?

to jest KLUCZOWE!

Czym innym jest posiłek serek wiejski + kabanos, a czym innym : kawałek fileta z piersi,gotowane jajo,kilka sztuk orzechów + multum warzyw
jeśli tego nie rozumiesz, nie chcesz pojąć
to kurva do książek, a nie będziesz się tu wyśmiewał czy błaznował.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1432 Napisanych postów 4660 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 87864
sorry, ale makaron+schab+oliwa bedzie na tym samym poziomie odzywczym co kurczak ryz olej koko wiec przestan p******ic, bo juz sie nie da Ciebie sluchac.

i nie musisz mi tlumaczyc ze mieso z orzechami i warzywami bedzie bardziej odzywcze od wiejskiego z boczkiem, bo nie trzeba byc Einsteinem by to wiedziec.
2

when im going to do some mountaineering actually im going back home

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 611 Napisanych postów 15855 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 256574
nie umiesz czytać ze zrozumieniem.
kompletnie

jak tu mają być tacy doradcy diety to nic dziwnego, że ludzie będą mieli wieczne problemy z redukcją czy masą.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1432 Napisanych postów 4660 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 87864
Antos098

jak tu mają być tacy doradcy diety to nic dziwnego, że ludzie będą mieli wieczne problemy z redukcją czy masą.



i vice versa, i nie bede jedyny, ktory sie pod tym podpisze.

ps. tak, wlasnie tacy doradcy, do ktorych ludzie wracaja z prosba o pomoc.


Zmieniony przez - czellista w dniu 9/4/2018 4:30:17 PM

when im going to do some mountaineering actually im going back home

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 62 Napisanych postów 1344 Wiek 26 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 49749
ale g**** burza. I tak powstaje wlasnie dezinformacja. Jest ktoś z was powyzszych dietetykiem ? Pracuje w zawodzie min. 5 lat jak ja?
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1432 Napisanych postów 4660 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 87864
ukonczyles studia w tym kierunku, czy posiadasz porobione kursy?

when im going to do some mountaineering actually im going back home

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Produkty

Fruzelina