SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta a praca nocna

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2265

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 475 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2196
Mam maly problem. Staram sie trzymac diete na prostych zasadach, nie jem slodyczy ani jakiegos syfu tylko ogolnie znane i polecane tu produkty w regularnych odstepach max co 3,4 h. Ogolnie rzecz biorac cwicze ogolnorozwojowke(intensywny trening) i walcze z tluszczem. Wszytko jest ok, jestem zaowolony z diety(choc ciagle wprowadzam drobne korekty), poza tym, ze pracuje od czasu do czasu w nocy. Praca nudna, raczej siedzaca i nie wiem jak sobie poradzic z jedzeniem. Jak rozlozyc posilki i co jesc. Dodam, ze przez nudna prace w robocie moglbym tylko jesc Do tej pory zapychalem sie troche warzywami, ale te sie niedlugo beda konczyc i strasznie drozec. Ma ktos moze jakies pomysly co, ile i co ile jak sie jest na nogach o 7 rano jednego dnia do 10 nastepnego?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 62 Napisanych postów 4027 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 16307
jeżeli cała noc pracujesz to w dzien zapewne śpisz , jedz w pracy to co mniales zjeśc w dzien
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 278 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1043
pytanie raczej same do siebie
kazdego dnia spojrz jakie masz braki w diecie i uzupelniaj je intesywnie w nocy, w pracy , dodam twojej kochanej pracy
pozdrawiam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 42
Witka ja tak zyje juz od dwoch lat na 22 do pracy o 6 w domu 6 dni w tygodniu wiec ja robie tak, moja diete podzielilem na 6 posilkow 0 21 , 24 , 2.30 , 5 ,8 ,11 kolo 12-13 klade sie spac. U mnie to tak wyglada ze wzgledu iz trening wypada ok 7 rano, musisz wziasc pod uwage kiedy wypada ci trening bo sniadanie i posilek potreningowy sa to najwazniejsze posilki a jeszce jedno weglowodany to nienajlepszy wybor na spalenie tluszczyku co do tego co jesc to poszukaj troche na forum znajdziesz odpowiedzi w gornym rogu jest magiczne slowo SZUKAJ kliknij zadaj pytanie poczesi dowiesz sie odpowiedzi ktore cie nurtuja zycze powodzenia trzymaj sie
...
Napisał(a)
Usunięty przez domer za pkt 4 regulaminu
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 47 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 957
...
Napisał(a)
Usunięty przez domer za pkt 4 regulaminu
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 47 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 957
...
Napisał(a)
Usunięty przez domer za pkt 4 regulaminu
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 47 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 957
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 47 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 957
sorry za to g****** zas cos z explolerem jest nie tak
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 475 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2196
jeżeli cała noc pracujesz to w dzien zapewne śpisz , jedz w pracy to co mniales zjeśc w dzien

no nie do konca, tzn na przyklad teraz wrocilem z nocki, zaraz sie poloze na 3h i wstane, bo mi dnia szkoda. Pracuje w systemie 12/24 - jedna noc na cztery nie spie, wiec moge sobie pozwolic na takie niedospanie. Ale wtedy wychodzi, ze w ciagu okolo 38-40 godzin spie 3. I tu mam problem. Ale spoko jakos dam rade. Mam jeszcze jedno pytanko. Chodzi mi o cos co bezkarnie moglbym w nocy podjadac, tak zeby zaspokoic wilczy apetyt jaki z nudow dostaje
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta do poprawy

Następny temat

dieta! prosze o pomoc!!

Fruzelina