SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta Ektomorfik

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2496

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 22
Witam!

Chcę dowiedzieć się opinii na temat diety którą ułożyłem. Na wstępie chcę poinformować wszystkich czytających, iż jestem początkującym w tych sprawach i jest to pierwsza przeze mnie ułożona dieta. Dzisiaj gdy czytałem tematy sfd doszedłem do wniosku, że sam muszę stworzyć taki dzienny zestaw posiłków. Do układania własnej diety posłużyłem się praktycznie 2 poradnikami (znaczy przeczytałem o wiele więcej ale te dwa mnie zaintrygowały)"Zapotrzebowanie kaloryczne, skł. prod. żywnościowych, % bf"
oraz "Podstawy układania diety "

Co do mojej diety, na pewno nie jest ona idealna. Jej głównymi celemi jest osiągnięcie systematyki w jedzeniu posiłków (której do tej pory nie miałem)oraz przybranie na masie. Już tłumacze dlaczego ta dieta nie może być idealna, spowodowane jest to tym, że nie mam wpływu na to "co jest w lodówce" ponieważ jestem na utrzymaniu rodziców, a z kasą krucho. Więc wykorzystałem produkty które zazwyczaj mam w domu ( w sumie dieta opiera się na jajkach bo tego mam przeważnie dużo).

info:
Wiek: 18 lat
Wzrost: 182 cm
Waga: 60 kg
Typ: ektomorfik

Dieta:

I. Śniadanie :
mleko 3,2% + płatki owsiane + rodzynki , 2 jajka smażone (na maśle), chleb pełnoziarnisty (własnej robot =] )

II. 2- gi Posiłek

2 jajka gotowane + 2 kromki chleba (swojskiego )+ banan

III. Posiłek przed treningiem

2 serki wiejskie, 2 gotowane jajka, jabłko

IV. Posiłek po treningu- Obiad

( na to właśnie nie mam wpływu ;<, staram się by była to pierś z kurczaka ale przeważnie jest inaczej)

deser: Banan

V. Posiłek przed kolacją

2 jajka smazone + 2 kromki chleba

VI. Kolacja

pasta rybna, kako, serek wiejski







Więc na końcu składam prośbę:
Proszę o analizę diety i ewentualne poprawki.


Z góry dziękuje.


Zmieniony przez - ekso w dniu 2011-06-01 02:07:26

Zmieniony przez - ekso w dniu 2011-06-01 02:10:07
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 424 Napisanych postów 56364 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 184874
I. Śniadanie :
mleko 3,2% + płatki owsiane + rodzynki , 2 jajka smażone (na maśle) orzechy włoskie
II. 2- gi Posiłek

2 jajka gotowane + 2 kromki chleba (swojskiego )
warzywa

III. Posiłek przed treningiem

mieso z kaszą gryczaną

IV. Posiłek po treningu- Obiad

( na to właśnie nie mam wpływu ;<, staram się by była to pierś z kurczaka ale przeważnie jest inaczej)

deser: Banan

V. Posiłek przed kolacją

ryba nie z puszki i nie wędzona oliwa
wrazywa
makaron czy ryż

VI. Kolacja

pasta rybna, serek wiejski
warzywa!
oliwa

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

prośba o korektę diety

Następny temat

Redukcja jakieś 5 kg tłuszczyku :-)

NutLove