SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta Ektomorfik

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3182

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 22
Witam!

Chcę dowiedzieć się opinii na temat diety którą ułożyłem. Na wstępie chcę poinformować wszystkich czytających, iż jestem początkującym w tych sprawach i jest to pierwsza przeze mnie ułożona dieta. Dzisiaj gdy czytałem tematy sfd doszedłem do wniosku, że sam muszę stworzyć taki dzienny zestaw posiłków. Do układania własnej diety posłużyłem się praktycznie 2 poradnikami (znaczy przeczytałem o wiele więcej ale te dwa mnie zaintrygowały)"Zapotrzebowanie kaloryczne, skł. prod. żywnościowych, % bf"
oraz "Podstawy układania diety "

Co do mojej diety, na pewno nie jest ona idealna. Jej głównymi celemi jest osiągnięcie systematyki w jedzeniu posiłków (której do tej pory nie miałem)oraz przybranie na masie. Już tłumacze dlaczego ta dieta nie może być idealna, spowodowane jest to tym, że nie mam wpływu na to "co jest w lodówce" ponieważ jestem na utrzymaniu rodziców, a z kasą krucho. Więc wykorzystałem produkty które zazwyczaj mam w domu ( w sumie dieta opiera się na jajkach bo tego mam przeważnie dużo).

info:
Wiek: 18 lat
Wzrost: 182 cm
Waga: 60 kg
Typ: ektomorfik

Dieta:

I. Śniadanie :
mleko 3,2% + płatki owsiane + rodzynki , 2 jajka smażone (na maśle), chleb pełnoziarnisty (własnej robot =] )

II. 2- gi Posiłek

2 jajka gotowane + 2 kromki chleba (swojskiego )+ banan

III. Posiłek przed treningiem

2 serki wiejskie, 2 gotowane jajka, jabłko

IV. Posiłek po treningu- Obiad

( na to właśnie nie mam wpływu ;<, staram się by była to pierś z kurczaka ale przeważnie jest inaczej)

deser: Banan

V. Posiłek przed kolacją

2 jajka smazone + 2 kromki chleba

VI. Kolacja

pasta rybna, kako, serek wiejski







Więc na końcu składam prośbę:
Proszę o analizę diety i ewentualne poprawki.