temat działu:

Aktualności - Kulturystyka i Fitness

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 644177

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 4064 Wiek 49 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 41783
no faktycznie lipa

Nie moje problemy... są nie moimi problemami.

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 671 Wiek 37 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 36449
Szkielet i może ma ale plastyczność mięśni u niego to kiepska ciężko mu budować nowe mięsnie wystarczy spojrzeć na zdjecie ktore wstawił Scr . Zróbmy porównanie innych kulturystów np Ronniego przez late to inny człowiek Kai tak samo progres ogromny a Wolf jaki był taki jest .A przez chwile było o nim głośno bo nie było wiele talentów jak obecnie sie pojawiło miał swoją chwile ale teraz widać gdzie jego miejsce jest
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 4951 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 58469
Klotnia Wolfa z Patrickiem Tourem (tym, ktory przygotowywal go do NYP):

Patrick Tuor as a response to Dennis Wolf's statement on bsnonline.net :

I don't wanna fight, and I admitted that I made a mistake.
But the fact that Dennis tries to drag me through the mire and says that I didn't know what to do after the prejudging is not correct and is very hard on me !
But I won't say anything else …. that's better for everyone.
Well, there's one more thing to say.... for the people who think one has to pay much for a trainer.....
I payed everything myself !(flights... got no wage for months.... hotel....).
I lived with Dennis and they cooked for me. He had nothing more to pay for.
I just think it's sad that 99 % went right. and just because that one afternoon I'm presented as incapable.
That's all I wanted to say.

Patrick Tuor.

Dennis Wolf's response on that:

Dear Patrick,

Actually I didn't want to write something … but it's too much.
You apologize to the people here on the board . but what about me ????
You didn't apologize to me !
On sunday after the competition I thanked you and explained that everything went right except a few days before the competition. I also asked you why you weren't there for me on friday to make sure that my shape is ok.
You didn't have a explanation for that. I ask myself : Is that your way to prepare an athlete ?

To the second statement:

Martina introduced you to me in Katar and you wanted to prepare me for a show. You didn't want money for it. You said it is your dream to work with a professional. And if anything goes wrong you'd take the responsibility for it. These were your words !!!!
You've been at my place in vegas and my wife cooked for you ! Did you ever ask yourself for how much money you eated ??? Aside from all the other things that cost money !
According the hotel costs:
You only had to pay the costs for 2 nights in New York, 2 nights in Pittsburgh and 1 night in Utah.
But what about the week in Long Island??? I payed for it !

When my trainer is in the audience and shows me a „thumbs up“ to say that I look good but actually I look like shit ….. than I feel pranked !
Then you come to me and say „we need to eat something“ . and I ask „what should I eat? „. you say „120 grams of rice and a banana“ …... I ask myself – how should THAT make me fuller ?
Then I say that I don't have any bananas with me. Then you say „that's ok“.
My toenails curve up ! [LOL …. can you say that in English ?]
Then you ask me if I should eat a hamburger......!!!!!!!!
I almost went crazy after that !!!!!!!!!
After that conversation it was clear that this person I'm talking to has no clue after all !
Every good trainer would come back to with the athlet to the hotel to try to make the best of it.
But you stayed at the competition to watch the female bodybuilders !
At the evening I received a short message but I had to call you 3 times to finally have a conversation with you.
But the by far worst thing is that you didn't say thank you to my wife for all the cooking !
But you took all that for granted right ?

Dennis

Patricks response:

Hello Dennis,

well, everything you say sounds pretty good . But you explain everything the way you want it to be !!!
You payed for Long Island??? Yeah you did.... but you forget that I had to sleep on a couch in the kitchen while you had huge room with two king size beds !!!!
And I cooked for you the whole week !
And Pittsburgh …. when we arrived at night …. and you just booked a room for yourself ? And I had to drive all the way to the other side of the city !!!!
Oh escuse me ! You offered me to sleep on your floor.
Your wife cooked for me, yes. And I did say thank you every time. But we are talking about the woman who didn't even talk to me ! just like I'm a nobody ! And after the prejudging she even said that you shouldn't listen to me. And after that I really should come with you to the hotel ??
If you want.... we can discuss more. the people sure will like it !
I did everything I could ! But you are the big DENNIS WOLF and I'm just a small trainer.
I did apologize in public !!! But that's not good enough for you... you have to display me as incompetent.

Patrick

Dennis's response :

Ah, so you want to continue ! I have many more things to say !
In Pittsburgh they always book a room for a guestposer. I tried to get another room but it didn't work. So you didn't want to sleep on my floor. Is that my problem ?
And the couch on Long Island was not good enough for you ---- for free !?!!
Why didn't you just book a room ?
Because it would have cost 1000 $ ? And the 100 $ for buying bananas and ricecakes were also too much. I offered you to pay for it.... but you said no, it's ok.
My wife doesn't have to talk to you ! You were with us to do your job . not to be our friend !
And once again – where's the apology ??!?!?
You did not do what you could have. Otherwise you would have been with me on friday to check my shape !
I hope, since you are such a smart guy, that you don't continue to write anything about all that in public.
You've got my telephone number. You can call me to discuss all that and cry !
Over and out...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 1001 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 49564
Przeczytałem całość. Wychodzi niedojrzałość obu Panów, powinni to między sobą wyjaśnić, a nie na forum jeden wylicza drugiemu co zrobił i jaki to on był wspaniały, rzucając przy tym kwotami pieniędzy jakie wydał na drugą osobę. Być może forma Dennisa to w dużej mierze wina jego trenera, a pytanie o hamburgera ... Eh, interesy powinno się robić z poważnymi ludźmi

Dobry stanie sie lepszy ,
a lepszy najlepszy !

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 671 Wiek 37 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 36449
Moim zdaniem to jest taka gadka szmatka Dennisa chce sie wybronić i zrzuca wine na innych dla mnie to jest smieszne ze Pro zachowuje sie jak typowy laik i nie potrafi ocenic swojej sylwetki sam ?.Sory to najzwyklejszy kulturysta zauważa czy idzie w dobra strone czy nie .Obecnie pojawiło się wiele nowych twarzy które robia gigantyczne postępy a Wolf płacze w kacie i użala się nad sobą są lepsi!!
Scr jak zwykle ciekawy wątek wklei fajnie sie to czyta
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 885 Wiek 38 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 37033
zalosne.caly ten watek jest jakis chory, dziwny mieli ten uklad z calym tym mieszkaniem,placeniem i gotowaniem poprostu totalna amatorka

Na potęgę Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!!! :P

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 1834 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 52690
Zenujaca postawa obu panow. To smutne, ze wlasne brudy piora na jakichs publicznych forach. Normalnie dzieci Neo:P
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 772 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 42079
No cóż, straciłem do kolesia szacunek w tym momencie ...

To już drugi trener, którego wyrzuca i miesza z błotem ... Coś jest nie tak ... A napewno będzie nie tak, gdy będzie chciał zatrudnić porządnego trenera ... Moim zdaniem nikt się nie zgodzi na współprace z nim, za dużo do stracenia, za mało do zyskania ... Słyszał ktoś by w 07 chwalił swojego trenera za przygotowanie do startu ?

Sama sytuacja też jest chora, bierze kolesia bez referencji, nie płaci mu, jego żona z nim nie rozmawia tylko daje mu szame jak psu, sam widać też traktuje go jak psa, wytyka mu kase (którą w pierwszej kolejności powinien mu płacić) ... a potem wymaga od kolesia poświęcenia i przygotowania conajmniej jak od cholernie dobrze opłacanego i traktowanego trenera ... WTF ?

Wolf nie od dziś przecież startuje i nie raz do zawodów się przygotowywał, a tutaj się zachowuje jak by brak banana był źródłem wszelkich jego niepowodzeń, a zdobycie go wymagało technologi kosmicznej ... Szczególnie, że płaski był raczej przez wypłukanie wody/sodu, a nie brak węgli ...

Teraz znowu się odgraża, że kończy z korzystaniem z pomocy "guru" ... Przecież miał z nimi skończyć już jakiś czas temu ... Koleś jest niepoważny i wyraźnie po każdej porażce próbuje zrzucać wine na kogo popadnie ...

Wolf powinien znaleźć sobie znanego i dobrego trenera (o ile jakiś zgodzi się z nim współpracować), zacząć porządnie trenować i przestać pieprzyć głupoty pod wpływem emocji ...

Niestety po tym co pokazuje to może być za wiele na ten jego niemiecki łeb ...
Napisał(a)
Usunięty przez SneS za pkt 1 regulaminu
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 885 Wiek 38 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 37033

Na potęgę Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!!! :P

Napisał(a)
Usunięty przez SneS za pkt 1 regulaminu
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1072 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 23515
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kamil Majek-ktokolwiek widział,ktokolwiek wie?

Następny temat

Paweł Brzózka-co sie z nim dzieje?

WHEY premium