SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Czy to dobry sposób??

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1288

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 362 Wiek 32 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 38430
czesc mam jedno pytanie do tych co już trohę ćwiczą bo ja jestem początkujący otóż ja nie stosuje żadnych planów treningowych tylko postanowiłem sobie takie coś że ćwicze sobie normalnie na klate na serie i stopniowo zwiększam ilośc powtórzeń a po 21 treningach(u mnie to 3 tygodnie)zwiększam podnosozny ciężar o jakieś 5-6 kg. Uważam że to dobry sposób bo myśle że można w nim dojśc do dużych ciężarów ale mogę się mylić. Jak narazie ten trening idzie dobrze bo w dwa miesiące poprawiłem się z 25kg na serie do 45kg na serie a z maxa 45kg na max 60kg. Powiedzcie co sądzicie o tym sposobie?????
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 281 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 5957
trenujesz codziennie???
nie mozesz normalnie cwiczyc?

Nie chce takze cowiczyc na jakoas rzezba konkretnie, tylko duza dosc masa duzy biceps i kalata niczego sobie.
Ale wszytsko w masie miesniowej.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 473 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 34083
Początkowo każdy trening przynosi rezultaty, ale do czasu..
Codziennie robisz klate ? :/ to kiedy ona rośnie ?

Projektowanie i tworzenie stron internetowych http://www.darkred.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 444 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 3950