SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Czy taki rozklad partii moze byc

temat działu:

Szybkie pytania bez logowania

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 347

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10934 Napisanych postów 50178 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam czy taki podzial partii moge trenowac?

Poniedzialek - Sama klatka
Wtorek barki kaptury
Sroda Wolne
Czwartek - plecy biceps
Piatek Nogi triceps

Jestem ektomorfikiem ( 180cm , 77 kg) , moj cel to budowa atletyczna + sila
Czy taki plan bedzie dobry? Czy po prostu moge trenowac jak mi pasuje? Lepiej 3 czy 4 x w tygodniu? Klatka to priorytet dlatego daje ja osobno
Trening robic ciezki ? tzn malo powtorzen duzy ciezar , czy bardziej skupic sie na czuciu miesniowym i dac wiecej powtorzen z mniejszym ciezarem?
Do tej pory jechalem wlasnie tym planem - dobrze mi sie nim trenuje- po prostu chce sie dowiedziec czy to nie glupie polaczenie , moze ktos doradzi cos lepszego?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 7680 Napisanych postów 79890 Wiek 45 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 675350
Zarejestruj się na Forum. Załóż temat w dziale trening dla początkujących wypełnij ankietę i Zadaj pytanie.

Pozdrawiam
Sebastian Szmit

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 9344 Napisanych postów 153732 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1205519
Trenować możesz. W. Sposób jaki odpisałeś. Jednak niekoniecznie klatka potrzebuje osobnego dnia by ją odpowiednio przetrenowac

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja
Kontakt: FB https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/
IG https://www.instagram.com/tomq.bb
e-mail: tomq-mag@o2.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 62 Wiek 34 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 14544
Na etapie budowania masy mięśniowej zakres powtórzeń który rekomenduje to min 6 max 10 . Zawsze polecam ćwiczyć z planem treningowym , może być gorszy lepszy , opinie mogą być różne na temat danego doboru ćwiczeń. Jedno jest pewne w ten sposób mamy możliwość sprawdzenia naszych postępów związanych z progresem np. siłowym , unikamy powtarzalności , czyli po np. po 4 tyg zmiana na nowy zestaw ćwiczeń co zapobiega przyzwyczajenia organizmu do danego bodźca, a tym samym nowy impuls do stymulowania wzrostów siły czy tez masy mięśniowej . Praktykując ciężki trening skup się na odpoczynku danej partii po miedzy sesjami , szczególnie jak nie masz dużego stażu treningowego , ponieważ to będzie miało znaczący wpływ na osiągany progres .
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening wczoraj i dzisiaj

Fruti new