SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Cykl do oceny

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 545

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

21

Waga

74

Wzrost

184

Staż treningowy

36

Obwód pasa

86,5

Obwód klatki piersiowej

107

Obwód uda

55cm

Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często)

siłownia 3-4 razy w tyg. czasami bieganie/basen

Ograniczenia żywieniowe (uczulenia, choroby)

brak

Stan zdrowia

b. dobry

Preferowane formy aktywności fizycznej

wszelkie

Wrażliwość na stymulanty

brak

Możliwosci finansowe

x

Cel/problem/opis

zwiększenie suchej masy mięśniowej, z możliwie jak najmniejszym obtłuszczeniem - maksymalne utrzymanie widocznej rzeźby
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 65
Witam,

Chciałbym poradzić się, co do planowanego od początku lutego cyklu, jest jeszcze trochę czasu, a więc będę bardzo wdzięczny za wszelkie sugestie i porady. A więc może na początek, stan na dzień dzisiejszy:
Staż: ok. 3 lat
Ilość wcześniejszych kuracji: ok. 5 na kreatyny: olimp megacaps, cm3 trec, stacki cell pomp, oraz universal storm,
inne używane suple: olimp gainbolic, no-xplode, shock therapy, activlab BCAA,...
cel do osiągnięcia (siła, masa, rzeźba): zwiększenie suchej masy mięśniowej, z możliwie jak najmniejszym obtłuszczeniem - maksymalne utrzymanie widocznej rzeźby

Dieta: (przykładowy zestaw na jeden dzień, w innych dniach niewielkie "urozmaicenia")
1 posiłek: sniadanie omlet z 3 jaj cebula papryka i kawalki wedzonego kurczaka + kawa/
2. posilek: banan+ serek wiejski+ garść orzechów/migdałów
3. posiłek: ryż brązowy piers z kurczaka na parze + warzywa + zielona herbata + 3 łyzki oleju lnianego
4 posiłek: to samo co w posilku 3 (bez oleju)
5. posilek: kolacja tunczyk w sosie wlasnym + pełnoziarniste bulki z jajkiem i warzywami (cebula, papryka, pomidor, oliwki,...)

Wiek: 21
Wzrost: 184
Waga: 74kg
Obwód przedramienia 28,5 cm
Klatka 107 cm
Udo 55cm
Łydka 39cm
Biceps: 34
Pas: 86,5

Suplementy do dyspozycji:
K** Carbolite 2kg
K** WPC 80 1,5kg
Kreatyna UNS TCM 360 caps
ZMA Dymatize Zforce 90caps
Aminostar HMB 100caps
Activlab Stamina Booster 400g
Możliwe, że dojdzie jeszcze Mutant Mass 3400g (na razie brak)
Plan suplementacji:
DT: przed treningiem: Carbolite 50g; Stamina Booster: 10g ;TCM 5caps (4,4g); 2caps HMB
po treningu: TCM 5caps (4,4g); Stamina Booster: 10g ; Carbolite 50g,30g WPC
przed snem: 3caps ZMA, 30g WPC (myślałem o tym, żeby zastąpić kazeiną)

DNT: rano: przed śniadeniem TCM 5caps (4,4g), po śniadaniu: Carbolite 50g
przed snem: 3caps ZMA,30g WPC


Dzięki z góry za podpowiedzi
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
peepeek ŁAMATOR
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 17188 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 47902
zajmij się dietą konkretniej, dokładnie wyliczona, nie masz 15 lat już.

Co do tuńczyka, to nie szalej nim więcej niż ze dwa razy w tygodniu.
po co Ci HMB? Nie działa
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 8 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam.
Jeśli szukasz indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych to skorzystaj z tej oferty.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny

Pozdrawiam.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

pod powiedzi

Następny temat

Dieta, suple do oceny

Wheya