SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Co zmienić w treningu?

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1174

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 25
Witam wszystkich, na forum jestem po raz pierwszy. Bardzo prosiłbym o dokładne przeczytanie artykułu oraz o udzielenie mi rad w kilku kwestiach. Więc po kolei: mam 16 lat, ćwiczę od marca tego roku. Początkowo mój trening opierał się na samych pompkach: zaczynałem od 10, i robiąc później o dwa więcej, dochodziłem do 20 i na tym się skończyło. Jak wiadomo, w miarę jedzenia apetyt rośnie, więc z czasem zacząłem wykonywać nie tylko więcej pompek, ale też przysiady, a od miesiąca również brzuszki. Moja ćwiczenia są jednak raczej nietypowe. Najpierw zaczynam od pompek, robię ich z reguły 25-30, przez co już na samym początku się męczę. Później przechodzę do brzuszków, a zaraz po nich na stojąco napinam mięśnie w rękach i klatce piersiowej, co też stanowi duży trud. Na koniec przechodzę do przysiadów. Te ostatnie są nietypowe: otóż polegają u mnie na staniu w określonej pozycji przez jakieś 3-5 minut, również dopóki się nie zmęczę.
Z każdą następną serią jednak wysiłek jest co raz większy, więc robię nie raz długie przerwy: nawet 10-15 minut i to niekoniecznie po zakończeniu całej partii, tylko po pojedynczym ćwiczeniu. Rzecz jasna określony zapas sił ciągle mam, odpoczywam jednak na tyle długo, żeby nie zrobić przykładowo 20 pompek, tylko dotrzeć do 30 i, mimo ogromnego wysiłku, dopiąć celu, po czym znów dosyć długo pauzować.